Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest FunnyBoy123
Skrevet (endret)

Tja, ser ofte menn som er alene på byen når jeg er ute med folk. Ofte virker dem litt triste og desperate.
Skaff deg heller venner å dra ut på byen med, fremfor å lone ute på en lørdagskveld alene. Virker ikke gøy. Tror heller du ikke blir særlig glad av det. 

Hvis du er dame, hadde jeg vært veldig forsiktig med å dra ut på byen alene.. 

Endret av FunnyBoy123
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
FunnyBoy123 skrev (6 minutter siden):

Tja, ser ofte menn som er alene på byen når jeg er ute med folk. Ofte virker dem litt triste og desperate.
Skaff deg heller venner å dra ut på byen med, fremfor å lone ute på en lørdagskveld alene. Virker ikke gøy. Tror heller du ikke blir særlig glad av det. 

Hvis du er dame, hadde jeg vært veldig forsiktig med å dra ut på byen alene.. 

Dame?? Er du en mannssjåvinist? Burde ikke menn også være forsiktige med å dra ut på byen alene? 

Anonymkode: 739d1...1e3

Gjest FunnyBoy123
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dame?? Er du en mannssjåvinist? Burde ikke menn også være forsiktige med å dra ut på byen alene? 

Anonymkode: 739d1...1e3

KG i sitt rette element altså.. ;) 

Tror du skjønner veldig godt hva jeg mener. Hadde du likt hvis din datter på 24 dro ut på byen alene, omringet av ekle fulle menn? Nei, tror ikke det. 
Selvfølgelig skal menn også være forsiktige, men damer skal være ekstra forsiktige. Og det er det en biologisk grunn til :) 

Gjest Tigerlilje86
Skrevet

Kommer vel an på hvor man bor.. jeg er i en småby og alle kjenner alle eller vet hvem folk er, så er OK å kan dra ut alene her iværtfall. Finnes jo de som får "hakeslipp" hvis jeg sier jeg er alene på byen, men hvorfor skal man bry seg. Jeg har oftest dratt på byen alene helt siden jeg begynte med sånt😆 Aldri dratt ut for å "få meg noe", men mest for det sosiale (for man treffer jo kjentfolk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...