Gå til innhold

Er du gravid? Spørsmålet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Btw, spurte brudesalongen om gjennomsnittsalder på brudene siden vi fikk så mye kritiske spørsmål og de svarte at de fleste som kjøpte kjole der var mellom 21-24. 

Anonymkode: 9cae6...30c

Oops, takk for tips. Så flaut om jeg hadde gått i en brudesalong, jeg er 40. Kjøpte kjolen på nett og sa til ei 60 år gammel dame på jobben at jeg ville ha en sexy og nattklubbaktig brudekjole, det syntes hun var kult.

Anonymkode: 62172...f03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 er ganske ungt i dag ja, de fleste er vel over 30, så kanskje ikke så rart at folk lurer. Men på Sørlandet og slikt tror jeg det er ganske normalt...

Anonymkode: 77666...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke gravid. Er en mann. :)

Anonymkode: e77ef...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år er ikke for ungt :) Drit i alle spørsmålene TS, folk legger seg opp i de utroligste ting 🙄 Lykke til med bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oj, hadde helt glemt min egen tråd!  Takk for gode svar. Ser mange har opplevd å få slike kommentarer. Jeg velger derfor å overse de og glede meg til dagen min som snart er her! 

Også veldig godt å høre at dere ikke tenker jeg er altfor ung. Det er vel det familien har som grunnlag for sine kommentarer og ikke partneren min. De fleste sier faktisk at jeg gadd vært en idiot om jeg ikke ville giftet meg med han. Som noen sa over i tråden så har vi jo vært forlovet i to år, så kanskje det kom litt brått på enkelte familiemedlemmer.

-TS

Anonymkode: 7e966...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg da jeg var 21 år, med en mann jeg hadde kjent i 4 måneder, så da kom spørsmålet :P Men det handlet nok mer om forholdets lengde mer enn alder. Barnet kom ikke før jeg hadde fylt 30, så langt svangerskap i såfall.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...