Gå til innhold

Hvordan gjøre ham hekta....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr litt av og på en periode og ting er litt usikkert. Han har mye grums på privaten (Skilsmisse, oppgjør ol) og en krevende jobb, og vil ha en del ting ut av livet før han binder seg. Vi fungerer veldig bra sammen, har bra sex (men foreløpig helt "vanlig", ingen krumspring) og er en god match. Jeg vil gjerne gi ham noe seksuelt, som gjør ham litt hekta på meg. Han har vært med på det meste, og vet han liker å eksperimenter. Jeg er ikke så erfaren, har så vidt prøvd anal og trekant, men er åpen for å teste ut. Tenker at jeg ikke skal dra ham ut i trekanter og swinging med det første altså, det får komme senere evt, men bare for å forklare hvor jeg er på kartet. Vi er i begynnelsen av 40 åra begge to. 

Damer; hva er deres kort i ermet når det gjelder sex, eller andre ting forsåvidt?

Herrer; hva gjør at dere kicker ekstra på ei dame, både i senga og ellers?

Hjelp meg litt a! ;)

Anonymkode: 583d3...ea3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror han må få orden på privaten før du kan få han hekta, nesten uansett hva du gjør med han "under dyna". Egentlig tenker jeg at du har tapt litt allerede, ettersom han er så stresset at han har sagt at han ikke er klar for å binde seg. Hørt om re-bound? Jeg ville heller tatt litt avstand, for å være helt ærlig. Men det er meg da.

Hopper man på et nytt forhold for tidlig, så blir ikke følelsene helt riktige for den som gjorde det. Den store forelskelsen er liksom tapt, og den trengs gjerne for å hekte noen.

Anonymkode: 1ef1f...4c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er med på det du sier, og vi har forsåvidt vært gjennom denne runden. Godt mulig han holder meg på gress og godt mulig dette vil ebbe ut av seg selv. Jeg er i grunnen veldig laid back der vi er nå og tenker at han må finne ut av det han må. Jeg kan ikke tvinge frem noe. Men han er vel den som har truffet meg med noe, og det er det virkelig lenge siden noen har gjort.

Vel, alt dette altså. 

Det hindrer meg ikke i å ønske å gjøre sexen himmelsk ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon og er mann.  Vi holder sammen enda. Men for meg fungerer det bedre å eksperimentere etter hvert, når det er mer følelser og en er sikrere på hverandre. Hvis en går for fort i svingene her, tror jeg at han ser på deg som en heftig sexpartner/elsker enn kjæreste/den han binder seg til. Jeg digger å prøve litt forskjellig, men ikke før jeg er mer sikker på oss og henne. Liker du han godt så tror jeg det er verdt å vente på at han kommer seg gjennom skilsmisseprosessen. Det tar alltid tid, men det ordner seg som regel når en får ting på avstand, og det økonomiske + barnefordeling blir ordnet. Vis at du vil ha ham, at du er kåt, at du digger sex sammen med han. Da er du ikke lett å motstå :-)

Anonymkode: 4a73f...0e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i samme situasjon og er mann.  Vi holder sammen enda. Men for meg fungerer det bedre å eksperimentere etter hvert, når det er mer følelser og en er sikrere på hverandre. Hvis en går for fort i svingene her, tror jeg at han ser på deg som en heftig sexpartner/elsker enn kjæreste/den han binder seg til. Jeg digger å prøve litt forskjellig, men ikke før jeg er mer sikker på oss og henne. Liker du han godt så tror jeg det er verdt å vente på at han kommer seg gjennom skilsmisseprosessen. Det tar alltid tid, men det ordner seg som regel når en får ting på avstand, og det økonomiske + barnefordeling blir ordnet. Vis at du vil ha ham, at du er kåt, at du digger sex sammen med han. Da er du ikke lett å motstå :-)

Anonymkode: 4a73f...0e0

Takk for tips :)  Det enkleste er ofte det beste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er med på det du sier, og vi har forsåvidt vært gjennom denne runden. Godt mulig han holder meg på gress og godt mulig dette vil ebbe ut av seg selv. Jeg er i grunnen veldig laid back der vi er nå og tenker at han må finne ut av det han må. Jeg kan ikke tvinge frem noe. Men han er vel den som har truffet meg med noe, og det er det virkelig lenge siden noen har gjort.

Vel, alt dette altså. 

Det hindrer meg ikke i å ønske å gjøre sexen himmelsk ;)

Jeg har det akkurat som deg, men ble nettopp avvist :( 

Menn trenger ofte mye lenger tid enn det vi gjøt før de "forplikter" seg. Jeg er også like gammel som deg.Sex er generelt helt fantastisk og det var deilig å ha en elsker over en noen måneder ihvertfall.

Det har gjort at jeg søker å få det igjen - trenger ingen livspartner, men vil ha en å dele spenningen av god sex med - pluss noen øl på byen, ha det litt gøy, bygge opp stemningen ;) 

Sex er best i begynnelsem og man trenger ikke pushe på for mye for å eksperimentere. Jeg tror det viktigste man gjør er å være frigjort i situasjonen - nyte, kreve, komme, gi.. Man trenger ikke bruke matvarer og byggematerialer for å ha det spennende :fnise: 

Anonymkode: ead19...634

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn trenger ofte mye lenger tid enn det vi gjøt før de "forplikter" seg. Jeg er også like gammel som deg.Sex er generelt helt fantastisk og det var deilig å ha en elsker over en noen måneder ihvertfall.

Det har gjort at jeg søker å få det igjen - trenger ingen livspartner, men vil ha en å dele spenningen av god sex med - pluss noen øl på byen, ha det litt gøy, bygge opp stemningen ;) 

Sex er best i begynnelsem og man trenger ikke pushe på for mye for å eksperimentere. Jeg tror det viktigste man gjør er å være frigjort i situasjonen - nyte, kreve, komme, gi.. Man trenger ikke bruke matvarer og byggematerialer for å ha det spennende :fnise: 

Hi hi! Ser for meg litt av et bilde her nå :fnise: 

Neida, jeg har ingen planer om å eksperimentere med agurker og poteter eller krem og bananer. Jeg leter mer etter små detaljer og triks i sex som gjør deres partner litt gal ;)  

Vet så klart at man ikke kan fange noen inn i et forhold med sex, følelser er mer komplisert enn som så. Men tror heller ikke det akkurat skader å tilføre sexen en snert. 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kloke ord og gode råd 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...