Gå til innhold

Psykisk syk-veien videre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 18 år gammel jente her som fortsatt går på bup, men jeg er nå ferdig der nå. Behandleren min har sagt i 1 år nå at hvis jeg trenger videre behandling overfører hun meg til dps, jeg ble bedre og vi ble enig om å avslutte. Nå er jeg dårlig igjen, og hun har spurt om jeg vil overføres til dps, men av en eller annen grunn har jeg sagt nei. Er litt redd for voksenpsykiatrien da jeg er veldig ambivalent til behandling og er redd for å bli kastet ut pga det.Jeg tror jeg er deprimert og kjente tanker kommer og jeg er redd. Hva gjør jeg videre? Går til fastlegen og ber om henvisning?

Anonymkode: d2704...963

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du går til fastlegen og ber om henvisning til voksenpsyk ja. 

Anonymkode: 96e57...c5b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forresten: har du vært deprimert tidligere? Har du prøvd metakognitiv terapi? Den kan ha veldig god effekt ved depresjon. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten: har du vært deprimert tidligere? Har du prøvd metakognitiv terapi? Den kan ha veldig god effekt ved depresjon. 

Har vært deprimert tidligere ja. Aldri hørt om? Har ikke fått annen behandling for depresjon enn piller da depresjonen kommer pga en annen psykisk lidelse.

Anonymkode: d2704...963

AnonymBruker
Skrevet

Sett deg ned og tenk. Det er godt mulig DPS passer for deg, men motviljen du har kan og være en del av en naturlig løsrivningsprosess.

Anonymkode: 3a440...e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...