Gå til innhold

Reise til Tyrkia i sommer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og sambo har bestilt reise til Alanya tidlig i sommer. Hva synes dere om å dra til Tyrkia på ferie? Er vi dumdristige? Terror kan jo skje hvor som helst, og i Tyrkia har det kun skjedd i de største byene. Jeg skal innrømme at jeg likevel har blitt litt betenkt.. Men man skal jo ikke la frykten vinne heller, eller hva? 

Anonymkode: 7a591...dfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og sambo har bestilt reise til Alanya tidlig i sommer. Hva synes dere om å dra til Tyrkia på ferie? Er vi dumdristige? Terror kan jo skje hvor som helst, og i Tyrkia har det kun skjedd i de største byene. Jeg skal innrømme at jeg likevel har blitt litt betenkt.. Men man skal jo ikke la frykten vinne heller, eller hva? 

Dere får hvertfall være i fred siden mange selskaper ikke reiser til Tyrkia lengre. Det er dristig å reise til et land med så mye ustabiliteter. Det er vel større sannsynlighet for det blir terror i det landet enn f.eks Hellas eller Spania. Men det er sikkert vesentlig billigere siden mange ikke tørr å reise til Tyrkia. Du er sikkert trygg i Alanya, men må vel nevne at jeg ville helst unngått Tyrkia blant annet fordi selgerne er såpass plagsomme. Alle man går forbi skriker jo ut "special price for you my friend!". Kjenner jeg fikk en avsmak på det etter å ha vært der to ganger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du virkelig lyst til å støtte Tyrkia økonomisk? 

Anonymkode: ba54a...ce7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du virkelig lyst til å støtte Tyrkia økonomisk? 

Tyrkias dårlige økonomiske situasjon er vel med på å gjøre tilstanden i landet enda verre. 

At vi drar dit på ferie en uke vil nok ikke hjelpe dem stort uansett. 

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Reis og kos dere! Jeg elsker Tyrkia!

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tyrkias dårlige økonomiske situasjon er vel med på å gjøre tilstanden i landet enda verre. 

At vi drar dit på ferie en uke vil nok ikke hjelpe dem stort uansett. 

Hvis alle tenkte slik....

Skrevet

Er nok mer risikabelt å reise til Frankrike og andre europeiske land enn Tyrkia. Terror kan ramme hvor som helst og når som helst og er umulig å sikre seg mot. Men når det er sagt, så er det større sjanse for å bli utsatt or en bilulykke. 

Vurderer selv å reise til Tyrkia i sommer nettopp pga det blir så fredelig med få turister i sommer. Men jeg liker ikke Alanya, så vi velger i stedet Bodrum. Er perle! ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...