Sjørosa Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Jeg er en kvinne på 45 år, for 20 år siden måtte jeg kutte ut rødvin fordi den gav meg voldsom migrene. For 10 år siden kuttet jeg ut all alkohol, da alI alkohol gav meg kraftig hodepine. I de siste årene har jeg fått kraftig hodepine når jeg er sammen med personer som drikker rødvin. I går helte min mann en flaske rødvin i en karaffel for lufting og jeg fikk migrene. Kan det gå ann at man reagerer så voldsomt på garvesyren at man ikke behøver å drikke den selv? Får også hodepine av parfyme, og er allergisk mot nøtter, eple, pollen og gress. Mvh Kona som får migrene når mannen
skrue Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Spør en spesialist. Eventuelt kan du be mannen i huset åpne en flaske i stillhet uten at du merker det på et tidspunkt du ikke selv vet om en gang i fremtiden. Så kan kan han i ettertid spørre deg om du har merket noe. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Enig med skrue. Dette høres så ekstremt ut at det virker som noe psykisk. Anonymkode: afea2...482
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå