AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Åh, jeg har så utrolig angst nå! Noen som har noen tips? Jeg var dum og dro på byen med et par venninner i går selv om jeg hadde spist litt lite - og det får jeg betale for i dag. Jeg skal på jobb om tre timer også, og det stresser meg enda mer! Egentlig føler jeg meg ikke så fyllesyk, men jeg har sååå angstanfall. Jeg pleier å få sterkere angstsymtpomer etter å ha drukket, så det er normalt, men det føles allikevel såå jævlig... Jeg vet det hadde hjulpet å få i seg litt mat men det er uutholdelig å tenke at jeg skal spise noe... Angsten min sitter i magen, og jeg har emetofobi (fobi for å kaste opp), så jeg er livredd for at det skal komme opp igjen. Så jeg føler meg ikke bra i det hele tatt og det eneste jeg vil er at det skal gå over! Som reaksjon på angsten klør jeg over hele kroppen. Jeg har mange store arr etter å ha klødd opp hud og så slitt med skorper i etterkant. Nå kommer jeg til å bli helt ødelagt på låret fordi det er det eneste som hjelper på angsten når den er så akutt! Det gjør så utrolig vondt på innsiden. Ikke klarer jeg å gråte (jeg syns noen ganger at det hjelper!) når jeg er alene, ikke får jeg sove (jeg sov bare fire timer så burde jo sove litt...), ikke klarer jeg å spise... Jeg føler meg så dårlig og ekkel og fæl Noen som har noen tips? Anonymkode: def41...c80
Violetta Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Har du noen du kan prate med? En venninne eller et familiemedlem du kan ringe?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 4 minutter siden, Violetta skrev: Har du noen du kan prate med? En venninne eller et familiemedlem du kan ringe? Dessverre, de fleste sover nå og den nærmeste familien min forstår ikke helt dette med angst. Har prøvd å forklare det før men det er veldig "du må bare skjerpe deg"-stemning over det. Ikke så kjekt når man står der og føler man skal dø! Jeg er klar over at dette går over i løpet av et par timer, og at jeg ikke kommer til å dø eller bli syk, men frykten er der allikevel, og den er så grusom. Det gjør så vondt, og så vet jeg ikke helt "hvor" det gjør vondt, på en måte? Anonymkode: def41...c80
Violetta Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Ring Mental helse sin hjelpetelefon 116123. De er gode å snakke med.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 9 minutter siden, Violetta skrev: Ring Mental helse sin hjelpetelefon 116123. De er gode å snakke med. Det var et fint tips, tusen takk. Jeg klarer dessverre ikke prate med "fremmede" om dette, men går fint å skrive om det. Vet du om det finnes en chatfunksjon? Nå har jeg grått litt og fått i meg et par tre nøtter! Føler meg ikke noe bedre, men føler meg ikke verre heller... Anonymkode: def41...c80
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 Føles helt jævlig å vite at jeg skal stå på jobb og prestere om to og en halv time Det er dessverre ikke aktuelt å ringe inn syk, siden ingen kan steppe inn på så kort varsel. Dessuten er jeg veldig glad i jobben min så jeg tror at med en gang jeg kommer meg dit blir det bedre Jeg tvinger i meg litt nøtter og jeg har fått i meg vann i dag. Jeg er bare så forferdelig stresset og full av angst og det gjør så utrolig vondt! Jeg har ikke klødd opp noen sår enda, jeg prøver å ikke klø for hardt selv om jeg føler at det er det eneste i hele verden som hjelper. Jeg tror jeg skal klare å ta en dusj snart, kan jo hende det blir bedre av å "gjøre" noe. Jeg har i det minste grått ganske mye nå og kjenner at mye av "spenningen" i kroppen slipper taket når jeg får grått ordentlig ut. Fy faen i helvete angst er noe dritt!!!! Anonymkode: def41...c80
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Kan du gjøre litt mindfulness? Har du badekar? Anonymkode: 405e6...9a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå