Frøken M Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Hei alle sammen Har på en periode på ca 1 uke, spesielt om morgenen og litt på kvelden fått vondt/murringer/stikk i nedre del av magen ca midt på. Noen ganger kan det stråle litt til sidene men ikke noe vondt. Sorry detaljer, men det kommer ikke noe blod, ikke noe utflod eller noen ting. Avføring, vannlating og alt er og normalt😂🙊 Noen som har vært borti lignende?
_Bissy_ Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Har hatt det samme av og på hele svangerskapet, og det er nok magen som vokser. Er mye som blir strekt på inni der 🙈 Hvor langt er du på vei?
Frøken M Skrevet 8. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2017 Jeg har ikke sjekket om jeg kan være gravid. Glemte å skrive det i teksten. Jeg har og p-stav som skal tas ut denne mnd her.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, Frøken M skrev: Jeg har ikke sjekket om jeg kan være gravid. Glemte å skrive det i teksten. Jeg har og p-stav som skal tas ut denne mnd her. Nå er du på forumet for gravide. Da vil de fleste tenke at du er gravid. Anonymkode: 18ca0...513 2
Frøken M Skrevet 8. april 2017 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2017 Tenkte kanskje om noen gravide har opplevd det samme 😉 Derfor jeg skrev på dette forumet. Jeg hadde det i første svangerskap, men husker ikke helt åssen det var. Og jeg vil tro jeg ikke er gravid nå siden jeg har p-stav.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 2 timer siden, Frøken M skrev: Tenkte kanskje om noen gravide har opplevd det samme 😉 Derfor jeg skrev på dette forumet. Jeg hadde det i første svangerskap, men husker ikke helt åssen det var. Og jeg vil tro jeg ikke er gravid nå siden jeg har p-stav. Du tror du er gravid, men vet at du ikke er det. Skjønner ingenting jeg Anonymkode: 7779b...a3b
Frøken M Skrevet 8. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2017 Jeg har aldri skrevet at jeg tror jeg er gravid?☺ Les hva jeg skrev en gang til.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er du på forumet for gravide. Da vil de fleste tenke at du er gravid. Anonymkode: 18ca0...513 Nei, det er hun ikke. Anonymkode: 6ec2f...b9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå