AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #41 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøvde det en gang. Skalla i taket hele tiden og kjørte kneet i girspaken. Ikke særlig vellykket 🤦🏼♀️. Lo godt og det var gøy, men ikke bra sex. Anonymkode: 33634...987 Må ha bil uten girspake. Anonymkode: f253e...717
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #42 Skrevet 18. august 2022 Trangt å ikkje fristende for gjentakelse,men greit å ha prøvd. Men bruker ofte å fingre dama menst hun kjører eller omvendt. Anonymkode: 3cd18...258 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #43 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trangt å ikkje fristende for gjentakelse,men greit å ha prøvd. Men bruker ofte å fingre dama menst hun kjører eller omvendt. Anonymkode: 3cd18...258 Hvis jeg hadde blitt fingret mens jeg kjørte hadde jeg vært nødt til å stoppe bilen 😜 Anonymkode: f253e...717
Snok1 Skrevet 18. august 2022 #44 Skrevet 18. august 2022 Spennende, opphissende og gøy. Parkér et sted hvor det er en liiiiten sjanse for å bli oppdaget, skyv framsetene helt fram og hopp baki. Har hatt mange treff i bil og det er alltid en lystbonus. En gang hadde jeg en ung sissy på fanget mitt som sprutet meg langt opp på brystet. En annen gang knullet jeg en gift 60-årig lege så hun squirtet ned håndkleet jeg heldigvis hadde under oss.
Scoops Skrevet 19. august 2022 #45 Skrevet 19. august 2022 Har hatt mye sex i bil,i førersetet ,passasjersete og baksete. Er som oftest best om jeg rir han. Ellers ofte blowjob når han kjører (der vi ikke er til fare for noen andre trafikanter)
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #46 Skrevet 19. august 2022 Scoops skrev (2 minutter siden): Har hatt mye sex i bil,i førersetet ,passasjersete og baksete. Er som oftest best om jeg rir han. Ellers ofte blowjob når han kjører (der vi ikke er til fare for noen andre trafikanter) Hvilke stillinger? Anonymkode: f253e...717
Scoops Skrevet 19. august 2022 #47 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke stillinger? Anonymkode: f253e...717 Som jeg skrev så er det best om jeg rir han så da er det den stillingen det går mest i. Enten vendt mot han eller fra han,det byttes litt på
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #48 Skrevet 19. august 2022 Scoops skrev (3 minutter siden): Som jeg skrev så er det best om jeg rir han så da er det den stillingen det går mest i. Enten vendt mot han eller fra han,det byttes litt på Slår alltid hodet i taket når et gjør det 😩 Anonymkode: f253e...717
Scoops Skrevet 19. august 2022 #49 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slår alltid hodet i taket når et gjør det 😩 Anonymkode: f253e...717 Må bøye meg litt for visst ikke gjør jeg og det
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #50 Skrevet 19. august 2022 Scoops skrev (2 minutter siden): Må bøye meg litt for visst ikke gjør jeg og det Hoftebevegelser👍 Anonymkode: f253e...717
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #51 Skrevet 19. august 2022 Har blitt fingret flere ganger mens han har kjørt, runka han når han har kjørt, liggi bak i varebil og hatt sex (sto parkert midt i Oslo sentrum 😂), hatt sex i to forskjellige biler i en garasje. Går fint det altså 😁 Anonymkode: 07a71...88c
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #52 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har blitt fingret flere ganger mens han har kjørt, runka han når han har kjørt, liggi bak i varebil og hatt sex (sto parkert midt i Oslo sentrum 😂), hatt sex i to forskjellige biler i en garasje. Går fint det altså 😁 Anonymkode: 07a71...88c Hendene på rattet! 🙈 Hvordan sex hadde du i bilen? Doggy? Anonymkode: f253e...717
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #53 Skrevet 20. august 2022 Funker fint å ri ham i baksetet, har stor suv. Deilig når vi begge er kåte. Anonymkode: 36726...8e0
C-girl Skrevet 20. august 2022 #54 Skrevet 20. august 2022 (endret) Gav samboer bj når han kjørte, og vi hadde sex utallige ganger i varebilen hans (i lasterommet). Hadde også sex i førersetet på en leiebil for mange år siden. Har hatt sex i en stor suv, i baksetet. Det gikk ganske greit siden jeg var på topp og han satt i setet. Mest ukomfortabel må ha vært i en stor Chevrolet, de har så sykt stor midtkonsollen som gjør at det blir relativt trangt i forsetene. Endte opp med å ha sex i bagasjerommet/lasterommet. Endret 20. august 2022 av C-girl
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #55 Skrevet 20. august 2022 Jeg ble voksen på åttitallet, ungdommer hadde nesten utelukkende sex i bil på den tida. Faktisk hadde jeg det i sommer, stor pickup med sofa og rattgir 😀😀 Anonymkode: 7cc5b...515
Gjest Drigo Skrevet 21. august 2022 #56 Skrevet 21. august 2022 Har elsket i alle våre biler opp gjennom årene. Caravelle (favoritt) med mulighet for seng har vi brukt utallige ganger. I personbilene er det som regel passasjersiden som blir brukt. Fruen legger da stolen maksimalt bakover, slik at jeg kan ta henne i en slags misjoner. Siste gang, måtte vi imidlertid rømme plassen vår ved første forsøk, da en mann dukket opp på den øde veien. Det blir gjerne noen gnagsår her og der, som du først oppdager etterpå. Biler med «cockpit» ala nyere Volvo egner seg ikke til særlig til håndkos under kjøring (eller til rask tilbaketrekning fra passasjersete), da det er bygd en «berlinmur» mellom sjåfør og passasjer.😝
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå