Gå til innhold

Sex i bilen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil fortelle om sin opplevelse? hvordan var det, hvordan skjedde det og hvilke stillinger er best osv. Alltid hatt lyst til å prøve det, men vet ikke om det blir noen suksess

Anonymkode: 883dd...934

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha giret langt oppi rassen så værsegod

Anonymkode: 9471d...657

• Liker 3
Skrevet

Knotete 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vil fortelle om sin opplevelse? hvordan var det, hvordan skjedde det og hvilke stillinger er best osv. Alltid hatt lyst til å prøve det, men vet ikke om det blir noen suksess

Sex i bil på offentlig sted, er ikke tillatt. 

Anonymkode: 4d011...820

• Liker 5
Skrevet

Meh. Det er trangt, og logistikken er et mareritt. Det var nok med den ene gangen for meg. :lol: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og så rent det blir i setene... 

Anonymkode: 164ff...938

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Det er best I baksetet og med jenta oppå. Da går det greit. Eller på panseret.

Skrevet

Inni bilen.. nei. På panseret derimot 😀

• Liker 1
Skrevet

Mange ganger.... Best i baksetet da man kan variere stillingene, og litt mer opphissende da det er trangt og fare for å bli oppdaget av forbipasserende.

Lyst å prøve Skogsrypa?

• Liker 1
Skrevet

Sex i bil er kjeitete, det blir fort trangt og den hersens girspaken kan gi enhver mann konkuranse han ikke liker.

Kan heller ikke anbefale "road head" med mindre man har automatgir og hvis man nærmer seg en rundkjøring ved klimaks, jammen ikke lett å gire ned og bremse samtidig som man har "rockefot"

Sex på panseret en solvarm sommerdag er heller ikke å anbefale med mindre man har et pledd å gi damen, det kan gi noen skikkelig sure brennmerker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det mye i ungdommen. 

Anonymkode: 836ff...bcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Baksetet, dame sitte oppå/ri mann (som sitter). Evt dame ligger på rygg og mannen prøver en slags misjonær. Det er som andre har sagt trangt og keitete. Men det funker i nødens stund ;) 

Anonymkode: f764a...239

Gjest UngMann1986
Skrevet
På ‎08‎.‎04‎.‎2017 den 8.22, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg får fortelle om min opplevelse, da! Har kun blitt en gang.

Jeg og min pulevenninne hadde snakket om at vi hadde lyst til å prøve dette, siden ingen av oss hadde prøvd det før. Hun bodde da et stykke unna meg, men hun skulle besøke meg en helg. Så da jeg hentet henne på fergeleiet, satte vi oss i bilen, og kjørte rundt for å finne et passende sted. Var litt vanskelig å finne, så vi kjørte vel rundt en halvtime, tipper jeg. Men så fant vi en litt øde vei, og en plass å sette bilen. Vi gikk ut av bilen, og jeg satte meg inn i baksetet, med buksa nede, og hun satte seg overskrevs, også med buksa nede. Kåte og klare begge to, så vi gikk i gang. Var jo selvfølgelig ikke lystne på å bli tatt på fersken, så det ble en kjappis. Trangt og klønete, ja. Men også spennende og deilig. Var enige om at det var en god opplevelse!

Skrevet

Jeg har kun hatt skikkelig sex en gang i bil. Det var veldig trangt og knotete, i tillegg var vi en veldig liten bil. Og dugget på vinduene som ser så sexy ut på film er ikke så sexy i virkeligheten, det betyr at det er varmt og klamt. Forspillet startet i forsetet før vi ramlet mellom midtkonsollen og inn i baksetet. Vi innså fort i det lille baksetet at vi ikke hadde plass til store variasjonen av stillinger. Og ikke kunne vi åpne dørene for det var iskaldt ute. Men vi fikk det til på ett vis, og fikk innviet bilen. Men det ga ikke mersmak og en stor takknemlighet for at vi ikke var tenåringer i USA :fnise:

Skrevet

Parker trygt på et usjenert sted!

Det er best med en bil med romslig baksete og god takhøyde.

Da kan doggy funke bra!

• Liker 2
Skrevet

Tja...gjort det en del. Fordel med en romslig bil og gjerne automatgir....enklere å få en BJ av dama mens man kjører da😉

Eller...tatt henne oppå panseret...flere ganger...stoppet bare på en traktorvei inntil hovedveien så de som kjørte forbi fikk et lite Glimt av hva som skjedde😂 Også tatt henne bakfra mens hun har stått på hodet inn i bilen i baksetet....bagasjerommet(stasjonsvogn). Blitt ridd i førersete...litt trangt og knotete..og i baksetet😉 Bør prøve ut bilsex igjen😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex i en ford mustang, 65, ble alt for trangt, så endte med at jeg la meg på panseret:)

Anonymkode: d4475...bed

AnonymBruker
Skrevet

Sugde ex ff da vi var på langtur. Vi hadde snakket om det på forhånd, og begge syntes det kunne være noe. Han ble fullstendig overrasket, og jeg merket ikke noe til at bilen vinglet litt:fnise:

Anonymkode: ea23a...5fb

Skrevet

Trangt, vanskelig og knotete. Ble så mye styr at jeg mista tenninga helt :P er ikke som på film i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Prøvde i baksetet på en boble. Kan ikke anbefales. Kun aktuelt ved total mangel på alternativer 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...