Gå til innhold

Parykk til fitta?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Det har seg slik at jeg har flere elskere, men alle har forskjellige behov. Noen vil ha meg glatt, andre trimma, og så har du de som ønsker seg en jungel. Jeg treffer dem svært ofte, og det blir litt vanskelig å gjøre alle happy med de behovene på så kort varsel, så jeg lurer på om det finnes mulighet til å skaffe en parykk, i mangel av et bedre ord, til fitta? Så jeg bare kan rake meg og så ta på de forskjellige etter hva elskerne mine liker? 

På forhånd takk for svar. :)

Anonymkode: 13ffb...907

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan lage en til deg av (unnskyld uttrykket) kukhårene mine for 1500 kroner.

Anonymkode: 791ef...9a8

• Liker 3
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan lage en til deg av (unnskyld uttrykket) kukhårene mine for 1500 kroner.

Nja.... litt dyrt. La oss si at du får 1200 for den første. Er jeg fornøyd, får du 1800 for den neste. Ok?

Og det var den AB'en. Jaja, alle her inne vet at jeg er "spesiell" uansett. :P

Endret av SardintrollReturns
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SardintrollReturns skrev:

Nja.... litt dyrt. La oss si at du får 1200 for den første. Er jeg fornøyd, får du 1700 for den neste. Ok?

1800 for den neste + et kontantkort så har vi en avtale.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1800 for den neste + et kontantkort så har vi en avtale.

Høres bra ut, men hvor mange ringeminutter snakker vi om?

AnonymBruker
Skrevet

Må du gjøre alle "happy" som du skriver da? De må jo skjønne at du ikke kan trylle, og hvor livaktig tror du en parykk i skrittet er?

Anonymkode: dedf6...ad6

• Liker 1
Skrevet

Den barnslige innsenderen er sikkert fornøyd med seg selv og sin originale idé – tror han!

I virkeligheten er dette et produkt som har funnes i en rekke år – til bruk på teateret.

• Liker 2
Skrevet

Tja... Kan du ikke bare kjøpe farga ull og dobbeltsidig tape på Panduro?

• Liker 1
Gjest Froning
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg treffer dem svært ofte, og det blir litt vanskelig å gjøre alle happy med de behovene på så kort varsel, så jeg lurer på om det finnes mulighet til å skaffe en parykk, i mangel av et bedre ord, til fitta? 

Anonymkode: 13ffb...907

Alltid pinlig når en parykk faller av.  Jeg kan si at du vil være i en mer utsatt posisjon enn den vanlige personen uten hår som bruker parykk når h*n skal i butikken. 

Hvis du skjønner hva jeg mener :hoppe:

Skrevet

Er da ingen problem hehe..

Første treffer man en uke de som liker full busk. Så kan du treffe de som liker det glatt ca 1-2 uker.. deretter trimmet i x antall uker. (Husker det var ei som blogget om sitt kroppshår tok vel ca 50 dager for henne. 

@SardintrollReturns høres ikke dette ut som en god plan... 

Vel Lykke til 😀

Skrevet
7 timer siden, Vox_populi skrev:

Den barnslige innsenderen er sikkert fornøyd med seg selv og sin originale idé – tror han!

I virkeligheten er dette et produkt som har funnes i en rekke år – til bruk på teateret.

Så så. Vet at det ikke er originalt, ei heller modent. Men sånn kan det gå på netter jeg ikke får sove, kjeder vettet av meg og savner alkohol, da våkner "trollet". :P

Skrevet
17 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Så så. Vet at det ikke er originalt, ei heller modent. Men sånn kan det gå på netter jeg ikke får sove, kjeder vettet av meg og savner alkohol, da våkner "trollet". :P

Ha ha! Ja, kjøper den! Vi har vel alle gjort våre faux pas. 

Skrevet
Akkurat nå, Vox_populi skrev:

Ha ha! Ja, kjøper den! Vi har vel alle gjort våre faux pas. 

Ja, vi er tross alt bare mennesker. :)

AnonymBruker
Skrevet

Parykk til fitta :sprettoy:

Anonymkode: 40267...4e2

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Arabella skrev:

Det blir nok fint med en tupé i vaginaen, en annerledes sexopplevelse. :fnise:

Sikkert fint å føle litt mykt hår mot penis istedenfor den samme, kjedelige, glatte vaginaen :P 

Anonymkode: cb723...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...