Gjest Galaxy X Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Sitter på jobb og kjeder meg, stille og rolig kveld så jeg går gjennom blogger for å oppdatere meg sånn smått. Går sjeldent inn på Pappahjertes blogg lengre, da jeg syns han er blitt blaut og klissete og kjedelig. Men denne gangen var det litt drama i den ellers veldig "oppstilte" verdenen hans! Flere som har lest innlegget 7 millioner og 100 sykedager i året, og reaksjonen fra lokalavisen i ettertid? Jeg er vant med at ting blir dratt litt ut av proporsjoner her inne, men dette syns jeg var skremmende latterlig og morsomt vridd.
Gjest ricecrispies Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Liker ham. 👍 Men om det var den saken med ansatte i barnehage du sikter til- klønete formulert av ham,men var jo godt ment.
Snuppah00 Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Synes bloggen er litt kjedelig , men leser ofte bloggen til kona da
LilleSnupp Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Å nei, ennå en blogger som er misforstått/utsatt for heksejakt av slemme journalister! 7
clyde Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Jeg synes både bloggen og mannen er dørgelig kjedelige. 9
Lopploella Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 Den bloggen kan da umulig være interessant for andre enn aller nærmeste familie? Barnas besteforeldre i høyden.. 7
Gjest Trudealutt Skrevet 10. april 2017 #8 Skrevet 10. april 2017 Jeg leser kun blogger jeg liker, ikke de som kjeder meg eller irriterer meg. Denne kjeder meg, så derfor har jeg kuttet den ut, og det samme mee Kona til. Begge prøver å være morsomme, og isteden blir det banalt, kleint og krampeaktig.
Anbefalte innlegg