tussi84 Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Ja nå tror jeg at jeg har gjort tabben ved å rense for langt inn i øret med qtips. Har hørt at man egentlig ikke skal bruke det, men jeg har alltid gjort det ved rensing og det har fungert. Men etter rensen idag så føles høyre øre tett. Det føles ut som det sitter noe der. Jeg opplever eller føler også at hørselen på det øret er blitt nedsatt pga det. Det gjør ikke vondt men føler mer at det er irriterende og at det er dotter i det øret konstant eller at det er tett. Har prøvd å skylle øret tidligere i kveld med lunket vann. Har prøvd øre rens fra apoteket.. og skylt med vann etterpå slik det stod.. men det er fortsatt det samme. Noen som kan komme med noen tips til hvordan jeg fjerner dette? Om ingenting hjelper går jeg så klart til lege, men kan problemet fikses uten lege så hadde det vært flott.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Ha litt olivenolje i øret morgen og kveld en halv uke-en uke. Så skyller du med øreballong og lunkent vann da. Anonymkode: b2db5...46b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Slutt øyeblikkelig å tukle med ørene dine, og kontakt fastlegen din på mandag. Sannsynligvis har du øregangsbetennelse eller stappet all ørevoksen din innerst i øret. Du trenger å otoskoperes før du tukler mer med noe du ikke vet hva er. Anonymkode: cd3d9...53c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå