AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Hei! Jeg har nylig begynt på medikamentet sanndimmun neoral, som jeg tar pga eksem. Vet at man ikke bør henge seg helt for mye opp i bivirkningene. Men jeg leste på de mest vanligste. Står blant annet overvekst av kroppshår og ansiktshår. Vil jo helst unngå det. Og lurte på om det er noen andre som har fått bivirkningen hårvekst eller evt andre bivirkninger ved bruk av sanndimmun neoral? vet nemlig at en del folk ikke går på de over lenger tid pga bivirkningene. og forresten hvis jeg skulle ende opp med å bytte til andre tabletter for eksem, er det noen som vil anbefale en type? Anonymkode: 2305b...86a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 http://www.felleskatalogen.no/t/medisin/sandimmun-sandimmun-neoral-novartis-563720 Jeg tror oppriktig at din minste bekymring bør være bivirkninger av dette legemiddelet. Særlig når jeg ser hvilken indikasjon det skal brukes ved, transplantasjon. Det er et legemiddel du må ha for å kunne leve med det du får eller har fått. Håper du tåler legemiddelet og at det går bra med deg. Anonymkode: 12deb...bfc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå