Gå til innhold

Gi bort hagen til gartnerskoler?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en hage på flere mål og aner ikke hvordan jeg kan gjøre den både fin og praktisk. 

Kan man få Gartnerskoler eller lignende til å bryne seg på den gratis? Agronomskole kanskje?

Anonymkode: 53454...2c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bor du sentralt til? :) 

Anonymkode: e8aef...0ed

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du sentralt til? :) 

Anonymkode: e8aef...0ed

Nei bor på bygda, men det er gartnerskoler i området...eller agronomlinje...eller hva de nå heter

Gjest Dorey
Skrevet (endret)

Det synes jeg var en fin ting å eventuelt gjøre! :) Det er jo bare å høre med dem.

Endret av Dorey
AnonymBruker
Skrevet

Hør med dem! :) Kanskje blir de veldig glade for det :) 

Anonymkode: 3935f...f38

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er god delingsøkonomi og bruk av ressurser å la noen benytte seg av et jord område som du selv ikke bruker. 

Du kan låne det ut til jordbruksskole 

Du kan låne ut området til privatpersoner / parsellhager osv ( sikkert enklere i mer urbane strøk) 

Uansett - veldig flott av deg ! 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en hage på flere mål og aner ikke hvordan jeg kan gjøre den både fin og praktisk. 

Kan man få Gartnerskoler eller lignende til å bryne seg på den gratis? Agronomskole kanskje?

Før kunne man hyre inn tømrerlinjer til å bygge hus eller gjøre andre tømmerbygger ting, det er det slutt på for lenge siden. Får du gjort "gratis arbeid", så skal du og skatte av fordelene du får ved gratis arbeid, dersom du skulle fått noen til dette hageprosjektet. 

Skoler må ha faste oppdrag og rammer, de kan ikke basere seg på privatpersoner. Så denne ønsketenkningen er jeg ganske sikker på at er ønsketenkning. Du får nok kle på deg og komme deg ut selv.

Anonymkode: c96ab...8c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...