AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Jeg skal reise til Italia den 14.april til 20.april. Jeg ser nå at passet mitt går ut 02.mai. Kan jeg fortsatt reise med dette passet? Anonymkode: 64eb8...887
cmd Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 nei, du kan IKKE reise. Passet må være med gyldig perioder og det skal være minst 6 mnd. Det er innenfor Europa du reiser ja men om du kan bli sendt tilbake, enten ved flyplass i Norge eller i Italia.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 10 minutter siden, cmd skrev: nei, du kan IKKE reise. Passet må være med gyldig perioder og det skal være minst 6 mnd. Det er innenfor Europa du reiser ja men om du kan bli sendt tilbake, enten ved flyplass i Norge eller i Italia. Nei, enkelte land har denne regelen. Noen har mindre antall måneder, noen har ingen. Ta kontakt med flyselskapet ditt. De har som regel informasjon om det. Italia godtar også nødpass. Anonymkode: 42e7d...081
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 I følge britiske myndigheter trenger det ikke være gyldig utover perioden man skal være der, så da er det sannsynligvis slik for nordmenn også. https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/italy/entry-requirements Anonymkode: 6ebf8...1d4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Takk for svar, alle sammen! Anonymkode: 64eb8...887
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå