AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Jeg har hatt hjertebank i to dager. Går rundt og legger merke til den hele tiden, spesielt når jeg skal slappe av. Prøver å puste rolig, men hjelper ikke. Noen råd? Anonymkode: f95a9...ffc
GammelKaktus Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Legetime. Så får du sjekket at det ikke er noe galt. Kan hjelpe litt på det og.🤗
Tibbie Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Installer en puls-app på telefonen din, så måler du hvilepuls og pulsen hver gang du har hjertebank. Det kan være greit å følge med på om det er skremmende høyt. Det er vanlig med hjertebank, men jeg blir selv alltid litt skremt når jeg har det. Vet ikke hvor vanlig det er å ha det varende så lenge, så om jeg var deg hadde jeg undersøkt dette med noen som kanskje er litt kyndig på sånt. Om du ikke velger å dra til legen, så kan du kanskje ta en telefon til legevakta eller sende inn et spørsmål til Lommelegen? Sistnevnte tror jeg uansett vil anbefale deg en tur til legekontoret, for sikkerhets skyld. Så kanskje det er greit å bare spare de pengene å ta turen med en gang Men siden du kanskje ikke har hjertebank akkurat når du er hos legen, så kan det være greit å ha målt pulsen din noen ganger i forveien, så legen får et litt større innblikk i hvordan det ligger an...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå