AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Oppdaget nettopp en bump på ryggen da jeg skulle klø meg, og klarte å få tatt bilde av den etter flere forsøk jeg kan ikke huske å ha sett den før? Men den er jo på ryggen, så kanskje derfor jeg ikke har lagt merke til den. Men er det vits å sjekke denne tror dere? Aner ikke hvor lenge den har vært der.. Anonymkode: cb916...7fb
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Jepp. Ring i morgen å få time. Den der ser stygg ut, og om den har vært der en stund så er det lite heldig å vente. Anonymkode: 691c4...9d9 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Ring i morgen å få time. Den der ser stygg ut, og om den har vært der en stund så er det lite heldig å vente. Anonymkode: 691c4...9d9 Takk for svar. Har bestilt legetime Men den er jo veldig liten? Anonymkode: cb916...7fb
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Ja den der ville jeg fått sjekket. Anonymkode: ec062...ba1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå