Torelli Skrevet 7. april 2017 #21 Skrevet 7. april 2017 (endret) fra spøk til alvor, tror tellere er MER intelligente Endret 7. april 2017 av Torelli 4
fiole Skrevet 7. april 2017 #22 Skrevet 7. april 2017 1 minutt siden, Torelli skrev: fra spøk til alvor, tror tellere er MER intelligentg Det er vitenskapelig bevist.... 3
Torelli Skrevet 7. april 2017 #23 Skrevet 7. april 2017 (endret) 2 minutter siden, fiole skrev: Det er vitenskapelig bevist.... Skal vi lage en tråd om det? teller du og hva er din IQ ? Endret 7. april 2017 av Torelli 3
fiole Skrevet 7. april 2017 #24 Skrevet 7. april 2017 Jeg er så lei, av at andre er lei seg, for at jeg teller både meg, deg og seg Akkurat, skal ikke mer til for at jeg begynner å bli litt krativ. Takk latter skal ikke kimses av 3
fiole Skrevet 7. april 2017 #25 Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, Torelli skrev: Skal vi lage en tråd om det? teller du og hva er din IQ ? 1
Gjest Axl Rose Skrevet 7. april 2017 #26 Skrevet 7. april 2017 Dere som irriterer dere over telletråder. Hvorfor bruker dere tiden på å irritere dere over de? Har dere ikke noe annet å gjøre på? Telletråder er på gøy regner jeg med. De som irriterer seg så jævlig har vel noe annet å gjøre enn å klage på de som liker trådene.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #27 Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Dere som irriterer dere over telletråder. Hvorfor bruker dere tiden på å irritere dere over de? Har dere ikke noe annet å gjøre på? Telletråder er på gøy regner jeg med. De som irriterer seg så jævlig har vel noe annet å gjøre enn å klage på de som liker trådene. Anonymkode: f6584...f43 2
fiole Skrevet 7. april 2017 #28 Skrevet 7. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: KG har usedvanlig mange uintelligente innsendere. Enten kommer de med rene goddag mann – økseskaft-svar, eller så kan de kun skrive om seg selv, mangler evnen til å ha et videre perspektiv. Telletråder vil virke til at slike med lite håndbagasje fortsetter på KG, og dermed forblir tilgjengelig for den politiske propagandaen fra KGs bakkvinner. Det må være grunnen til at sånt verdiløst tøv som telletrådene får fortsette. Anonymkode: 408da...c69 2
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 7. april 2017 #29 Skrevet 7. april 2017 Jeg lærte aldri og telle Denne tråden er tydeligvis en måte og mobbe meg på siden jeg ikke kan telle.
Gjest Winza Skrevet 7. april 2017 #30 Skrevet 7. april 2017 26 minutter siden, Bootyhunter skrev: Dere som irriterer dere over telletråder. Hvorfor bruker dere tiden på å irritere dere over de? Har dere ikke noe annet å gjøre på? Telletråder er på gøy regner jeg med. De som irriterer seg så jævlig har vel noe annet å gjøre enn å klage på de som liker trådene. Perfekt sagt
Gjest Kaida Skrevet 7. april 2017 #31 Skrevet 7. april 2017 Jeg har neppe blitt noe mer intelligent siden sist jeg var med i en telletråd, som forøvrig er alt for lenge siden. 9
Gjest Winza Skrevet 7. april 2017 #32 Skrevet 7. april 2017 Jeg er ikke interessert i telletrådene (Var før men ikke lenger) men blir usaklig å kalle de som deltar for mindre intelligente, man kan ikke dømme ens intelligens basert på noen tråder på et forum man deltar på
Charlotteul Skrevet 7. april 2017 #33 Skrevet 7. april 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er anonyme brukere så tanketomme at de må gjemme seg bak AB fordi de vet at de ikke strekker helt til, men våger ikke å vise det med vanlig nick? Er de litt flaue over seg selv? Jeg er veldig lei av alle ab`ene på dette forumet. De formerer seg i alle tråder. Anonymkode: dbcf2...098 Jeg står frem med "fullt" navn og sier klinkende klart at jeg er DRIT LEI telletrådene. De popper opp i hytt og gevær, og det er ingen ting jeg kan gjøre med det. Det at det i tillegg er flere (!!) telletråder tar fra meg nattesøvnen. Hvis du liker tall, skriv de ned på et ark eller noe. Skaff deg en tellebrevvenn, da blir det ekstra spennende og du kan holde på til verden går tom for ark. Dette er uholdbart, noen må gå! 3
Gjest Winza Skrevet 7. april 2017 #34 Skrevet 7. april 2017 3 minutter siden, Charlotteul skrev: Jeg står frem med "fullt" navn og sier klinkende klart at jeg er DRIT LEI telletrådene. De popper opp i hytt og gevær, og det er ingen ting jeg kan gjøre med det. Det at det i tillegg er flere (!!) telletråder tar fra meg nattesøvnen. Hvis du liker tall, skriv de ned på et ark eller noe. Skaff deg en tellebrevvenn, da blir det ekstra spennende og du kan holde på til verden går tom for ark. Dette er uholdbart, noen må gå! Og jeg er DRIT LEI blogge trådene men du ser ikke meg starte et hylekor ut av det..
Charlotteul Skrevet 7. april 2017 #35 Skrevet 7. april 2017 (endret) 17 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Og jeg er DRIT LEI blogge trådene men du ser ikke meg starte et hylekor ut av det.. Da synes jeg vi skal alliere oss å stå opp mot det også. Vi kan kalle oss... hylekoret Endret 8. april 2017 av Charlotteul Autocorrect 1
wintergirl Skrevet 7. april 2017 #36 Skrevet 7. april 2017 6 minutter siden, Charlotteul skrev: Jeg står frem med "fullt" navn og sier klinkende klart at jeg er DRIT LEI telletrådene. De popper opp i hytt og gevær, og det er ingen ting jeg kan gjøre med det. Det at det i tillegg er flere (!!) telletråder tar fra meg nattesøvnen. Hvis du liker tall, skriv de ned på et ark eller noe. Skaff deg en tellebrevvenn, da blir det ekstra spennende og du kan holde på til verden går tom for ark. Dette er uholdbart, noen må gå!
fiole Skrevet 7. april 2017 #37 Skrevet 7. april 2017 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer du ikke argumentere saklig i noen av disse trådene der telletrådene blir satt søkelys på siden du må slenge inn ett innlegg med tall overalt? Anonymkode: 806b6...6b3 Hva tror du? Jeg befinner meg i den delen av forumet som handler om sosial prat, humor og ordleker. Jeg går ikke inn i en hvilken som helst tråd og slenger ut tall..... Endret 7. april 2017 av fiole 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #38 Skrevet 7. april 2017 8 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg lærte aldri og telle Det er aldri for seint. Og mens du er i farta, kan du lære deg forskjellen på og og å. Anonymkode: 408da...c69
Gjest Kaida Skrevet 7. april 2017 #39 Skrevet 7. april 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer du ikke argumentere saklig i noen av disse trådene der telletrådene blir satt søkelys på siden du må slenge inn ett innlegg med tall overalt? Anonymkode: 806b6...6b3 Denne tråden ligger i underforumet for sosial prat, humor og ordleker, da. Kanskje ikke helt stedet å forvente saklig argumentasjon.
Gjest Winza Skrevet 7. april 2017 #40 Skrevet 7. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er aldri for seint. Og mens du er i farta, kan du lære deg forskjellen på og og å. Anonymkode: 408da...c69 Grammar nazier er de verste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå