Gå til innhold

Er dere som teller mindre intelligent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bruker mye tid på telling, er dere mindre intelligente? Hva får dere ut av det?

Anonymkode: 7be80...db2

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du er oppriktig nysgjerrig på telletrådene, kan du jo bare prøve en eller flere av de :jepp:

Denne kan anbefales på det sterkeste.

Anonymkode: f6584...f43

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt å skru av hjernen og få en pause fra tankekjøret en gang i blandt :) Og telletrådene er også alltid positive. Godt med litt positivitet i hverdagen.

Anonymkode: 5d2eb...79d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: db93e...eaa

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bruker mye tid på telling, er dere mindre intelligente? Hva får dere ut av det?

Ja, telletråder er en fin kompensasjon for de mindre oppegående slik at de kan føle seg som special little snowflakes, når de i realiteten er dumme og uinteressante.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil heller tro de ivrigste er opptatt av å få opp innleggstallene sine, og absolutt få opp omdømmepoengene sine, i den tro at de dermed får høyere status på forumet. 

Du vet, ts, noen sletter set til stadighet, og begynner på nytt. Forresten, kanskje handler det om inteligens? 

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

En ...tre!!.. TOLV,,,?!,,?  :alice:

Og noen sliter med å holde seg seriøs uansett sammenheng eller tråd. 

Anonymkode: 806b6...6b3

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og noen sliter med å holde seg seriøs uansett sammenheng eller tråd. 

Anonymkode: 806b6...6b3

Dustesvar til dustespørsmål.

Siden man spør om de som liker telletrådene er uintelligente.

Så, ja..useriøst svar på useriøst spørsmål.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg er rimelig  lei av å se uendelige telletråder i feeden, og generelt ellers på forumet... 

Anonymkode: e1dc4...168

• Liker 10
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er oppriktig nysgjerrig på telletrådene, kan du jo bare prøve en eller flere av de :jepp:

Denne kan anbefales på det sterkeste.

Anonymkode: f6584...f43

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt å skru av hjernen og få en pause fra tankekjøret en gang i blandt :) Og telletrådene er også alltid positive. Godt med litt positivitet i hverdagen.

Anonymkode: 5d2eb...79d

Støtter disse innleggene. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg er rimelig  lei av å se uendelige telletråder i feeden, og generelt ellers på forumet... 

Anonymkode: e1dc4...168

Og jeg er møkk lei alle som klager over tråder man glatt kan overse. 

La de som liker det få holde på i fred, uten gjentatt surmaga kritikk.

Og, nei..jeg teller ikke. Hverken på den ene eller andre måten...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tror jeg faktisk de er. 

Anonymkode: 2efb5...3c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som teller er likeshorer! Teller bare for å få likes, makan. 

Anonymkode: 2ef68...e8a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

KG har usedvanlig mange uintelligente innsendere. Enten kommer de med rene goddag mann – økseskaft-svar, eller så kan de kun skrive om seg selv, mangler evnen til å ha et videre perspektiv. Telletråder vil virke til at slike med lite håndbagasje  fortsetter på KG, og dermed forblir tilgjengelig for den politiske propagandaen fra KGs bakkvinner. Det må være grunnen til at sånt verdiløst tøv som telletrådene får fortsette.

Anonymkode: 408da...c69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg er rimelig  lei av å se uendelige telletråder i feeden, og generelt ellers på forumet...  Anonymkode: e1dc4...168

Er anonyme brukere så tanketomme at de må gjemme seg bak AB fordi de vet at de ikke strekker helt til, men våger ikke å vise det med vanlig nick? Er de litt flaue over seg selv? Jeg er veldig lei av alle ab`ene på dette forumet. De formerer seg i alle tråder. 

Anonymkode: dbcf2...098

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Og, nei..jeg teller ikke. Hverken på den ene eller andre måten...

Joda, du teller @Jerry Lee. Jeg regner i alle fall med deg på forumet.   :lur: 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som teller er likeshorer! Teller bare for å få likes, makan. 

Anonymkode: 2ef68...e8a

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 2efb5...3c6

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle likt å se dere poste dette under nick...

Anonymkode: db93e...eaa

• Liker 1
Skrevet

:Gjesp: Ha en fin og langtekkelig dag med så mye irritasjon det går ann å få utav at noen hviler IQ en sin på å telle tall.

Likes-horer :hoho:Jeg gir mer likes en jeg får uansett tråd.....Så da er jeg "dårlig betalt" altså....går rett og slett i minus :ler: Det er vel her spørsmålet om IQ er gjeldende.:lol:

Det er en fredelig gjøren i det minste :Nikke:

Dette som skjer her, ligner på nabosladder......så er man såpass umoden at man ser bare sitt eget bitte lille univers:kose:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som teller er likeshorer! Teller bare for å få likes, makan. Anonymkode: 2ef68...e8a

Er du virkelig så misunnelig for ingenting? Likes betyr ingenting. Bedre nå? 

Anonymkode: dbcf2...098

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns noen av dere er veldig dømmende nå. Husk at vi har alle forskjellige forutsetninger her i livet, og selv om det kanskje ikke er noen bragd for deg at du har lært deg å telle, så kan det godt være en veldig stor bragd for noen andre. For alt dere vet kan det være en gjeng med Downsere som står bak alle telletrådene, og så skal dere liksom komme rakke ned på dem fordi de driver og teller og syns det er gøy? Nei, det er dårlig stil ass. Jeg støtter telletrådene, og syns godt vi an spe på med noen alfabet-tråder også. 

Anonymkode: d4d55...041

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg unngår telletråder selv, men jeg er litt usikker på hva som er mest/minst givende: Å opprette en telletråd, eller å opprette en tråd om de som deltar i telletråder. Hvis de koser seg med tellingen er jo det fint, det er ikke akkurat sånn at gjør noen fortred mens de teller? Jeg synes vi kan vise toleranse nok til å la telletråder være telletråder, uten å starte masse meta-negativitet rundt det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...