AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #21 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Tror de er ekte, bruker å luke ut de som kan være falske Det rareste som har skjedd er at ei hadde super likt meg og vi ble match men hun svarte aldri. Da begynner å bli for dumt synes jeg Rett og slett dårlig gjort. Og forstår ikke vitsen med å drive på sånn. Anonymkode: 47c3c...e2d
AnonymSjiraff Skrevet 8. april 2017 #22 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Tror de er ekte, bruker å luke ut de som kan være falske Det rareste som har skjedd er at ei hadde super likt meg og vi ble match men hun svarte aldri. Da begynner å bli for dumt synes jeg Forstår, om du luker ut de falske profilene så er det sikkert ikke det som er problemet. Men det med superlikes er ikke så rart. Det er utrolig lett å superlike ved en feil. Du har sikkert gjort det samme selv? 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #23 Skrevet 8. april 2017 3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Tror de er ekte, bruker å luke ut de som kan være falske Det rareste som har skjedd er at ei hadde super likt meg og vi ble match men hun svarte aldri. Da begynner å bli for dumt synes jeg De kan være sendt ved en feil. Da jeg først registrerte meg visste jeg ikke at en sveip oppover automatisk ble en "superlike" og da jeg sveipet raskt til venstre og/eller skulle tilbake til hovedmenyen sendte den ut 3-4 superlikes som overhodet ikke var meningen. Anonymkode: a3fc7...02c 1
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #24 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rett og slett dårlig gjort. Og forstår ikke vitsen med å drive på sånn. Anonymkode: 47c3c...e2d Det som er irritendes at nå har de puttet reklame i tinder med så mens man sveiper hender det at et mobilspill bilde kommer opp og da får det en lett venstre sveip
Miklo Velka Skrevet 9. april 2017 #25 Skrevet 9. april 2017 Vet ikke hvor mange matcher jeg har hatt totalt, men kanskje rundt 20-25, på 3 1/2 år. Er vanskelig å si konkret, da de fleste sletter meg etter at de har matchet med meg. Sveiper til venstre på kanskje halvparten. To stykker har svart når jeg har skrevet, men så langt ingen som har vært interessert i å treffes. Har da ikke regnet med to matcher som svarte, og virket veldig interesserte, men de har hatt 5-6 forskjellige profiler hver, med forskjellige navn, så de forsvant begge to, trolig pga fake profiler.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #26 Skrevet 9. april 2017 På 8.4.2017 den 17.25, Winza/Jacklost skrev: Tror de er ekte, bruker å luke ut de som kan være falske Det rareste som har skjedd er at ei hadde super likt meg og vi ble match men hun svarte aldri. Da begynner å bli for dumt synes jeg Jeg har gitt superlike ved feil flere ganger og da har jeg fjernet matchen når den kom (etter å ha sjekket ut profilen og bekreftet at det virkelig var feil). Skal ikke mye swiping retning opp til før du har gitt en superlike uten å mene det Anonymkode: 8ca96...cb4
Gjest Carressa Skrevet 9. april 2017 #27 Skrevet 9. april 2017 (endret) . Endret 9. april 2017 av Carressa Feilpost
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #28 Skrevet 9. april 2017 5 timer siden, Miklo Velka skrev: Vet ikke hvor mange matcher jeg har hatt totalt, men kanskje rundt 20-25, på 3 1/2 år. Er vanskelig å si konkret, da de fleste sletter meg etter at de har matchet med meg. Sveiper til venstre på kanskje halvparten. To stykker har svart når jeg har skrevet, men så langt ingen som har vært interessert i å treffes. Har da ikke regnet med to matcher som svarte, og virket veldig interesserte, men de har hatt 5-6 forskjellige profiler hver, med forskjellige navn, så de forsvant begge to, trolig pga fake profiler. Erdu veldig kresen? Hvor gammel er du og hva søker du? Anonymkode: be247...62c 1
Miklo Velka Skrevet 9. april 2017 #29 Skrevet 9. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Erdu veldig kresen? Hvor gammel er du og hva søker du? 39, og ønsker i utgangspunktet et varig forhold, men tar det jeg kan få. Jeg har nok noen dager jeg kan være litt kresen, men innbiller meg at jeg sveiper ja på omtrent 7 av 10, kanskje 8 av 10 noen dager.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #30 Skrevet 9. april 2017 3 minutter siden, Miklo Velka skrev: 39, og ønsker i utgangspunktet et varig forhold, men tar det jeg kan få. Jeg har nok noen dager jeg kan være litt kresen, men innbiller meg at jeg sveiper ja på omtrent 7 av 10, kanskje 8 av 10 noen dager. Tar det du kan få? why? Anonymkode: 72a9f...117
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #31 Skrevet 10. april 2017 På 8. april 2017 den 17.25, Winza/Jacklost skrev: Tror de er ekte, bruker å luke ut de som kan være falske Det rareste som har skjedd er at ei hadde super likt meg og vi ble match men hun svarte aldri. Da begynner å bli for dumt synes jeg Jeg har dessverre fått superlika ved feiltagelse noen ganger. Jeg skulle jo like personen men så ble der superlike istedet. Og når da personen skrev til meg og påpekte at jeg hadde superlika ble det litt for kleint for meg så jeg valgte å ikke svare. Og ville ikke slette heller. Så sånt skjer... Haha Anonymkode: dd895...eed
Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #32 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har dessverre fått superlika ved feiltagelse noen ganger. Jeg skulle jo like personen men så ble der superlike istedet. Og når da personen skrev til meg og påpekte at jeg hadde superlika ble det litt for kleint for meg så jeg valgte å ikke svare. Og ville ikke slette heller. Så sånt skjer... Haha Anonymkode: dd895...eed Jeg lot mld stå i noen dager og da hun ikke svarte enda fjernet jeg matchen. Bare for å være sikker på at hun ikke bare var offline fra tinder Samme jeg bruker å gjøre når jeg får match, venter en stund for å se om hun fjerner meg. Slik jeg ikke sender mld og bare blir fjernet
Miklo Velka Skrevet 10. april 2017 #33 Skrevet 10. april 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar det du kan få? why? For at jeg har vært singel i årevis, og ikke akkurat står høyt oppe på kvinners ønskeliste. Har ikke tid eller kvaliteter til å vente i evigheter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå