AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Hvor stor andel av personer "liker" du på tinder. Er fullt klar over at mange menn bare skyver til høyre hele tiden. Så gidder de ikke å ta kontakt eller ha kontakt. Så det hadde vært fint om dere skrev kjønn. Skriv også hvor mange matcher dere har. Anonymkode: d625c...8b1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Jente, 26. Svært kresen, sier nei til de fleste. Har 20 matcher, bor i Oslo. Anonymkode: 68d95...da2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jente, 26. Svært kresen, sier nei til de fleste. Har 20 matcher, bor i Oslo. Anonymkode: 68d95...da2 Har du noen suksess med matchene da? Anonymkode: d625c...8b1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 Jeg har lurt litt på om det er litt dumt å være for kresen, siden de færreste egentlig gidder å møtes. Anonymkode: d625c...8b1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 Prøvde å marche de fleste bare for å se, matcher så og si alle ..og flesteparten tar kontakt. Jeg tar ikke tinder seriøst og snakker kun med de som virker normal. Anonymkode: 72a9f...117
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Har 289 matcher. Hatt Tinder siden midten av desember. Snakker med en del av de så får vi se om det blir noe mer. Anonymkode: be247...62c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har 289 matcher. Hatt Tinder siden midten av desember. Snakker med en del av de så får vi se om det blir noe mer. Anonymkode: be247...62c Dame eller mann? Kjekke menn tipper jeg har flest matcher Anonymkode: d625c...8b1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 Liker kanskje hver 20-30. Har hatt rundt 5 matcher tror jeg. Noe i den duren. Er dame. Anonymkode: 47c3c...e2d
Gjest Winza Skrevet 7. april 2017 #9 Skrevet 7. april 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor stor andel av personer "liker" du på tinder. Er fullt klar over at mange menn bare skyver til høyre hele tiden. Så gidder de ikke å ta kontakt eller ha kontakt. Så det hadde vært fint om dere skrev kjønn. Skriv også hvor mange matcher dere har. Anonymkode: d625c...8b1 Samme som mange damer gjør, hver gang jeg får match fjerner de matchen. Skjønner ikke poenget med å like bilder hvis man ikke er interesert i personen, da forsvinner jo hele poenget med tinder
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #10 Skrevet 7. april 2017 Er kvinne (27). Hadde Tinder i cirka 8-10ish dager, tror jeg hadde cirka 60 matcher, og da var jeg på fylla både i Bergen og i Oslo. Slettet det etter 10 dager fordi jeg egentlig ikke interesserte meg for de jeg pratet med. Møtte to, bare for en pils, men begge var bra potensielle venner, men definitivt ikke materiale for noe annet. Var (og er) egentlig i utgangspunktet interessert i noen andre, så det kan også ha hatt noe med den manglede interessen da. Anonymkode: 92b5d...8ea
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #11 Skrevet 7. april 2017 På 6.4.2017 den 23.23, AnonymBruker skrev: Dame eller mann? Kjekke menn tipper jeg har flest matcher Anonymkode: d625c...8b1 Jeg er kvinne i 20 årene. Anonymkode: be247...62c
QQbaby Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 (endret) Ingen deilige mennesker på tinder da Tinder er jo avlukket hvor alle som er for dårlige samles i ren desperasjon etter å finne seg noen. Endret 8. april 2017 av QQbaby
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 1 time siden, QQbaby skrev: Ingen deilige mennesker på tinder da Tinder er jo avlukket hvor alle som er for dårlige samles i ren desperasjon etter å finne seg noen. Anonymkode: 72a9f...117
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 Kvinne i slutten av 20-årene i Oslo. Har hatt tinder i en mnd. og har omtrent 150 matches. Det avhenger litt av hvordan jeg tenker og føler meg hvor ofte jeg sveiper til høyre. Er jeg veldig kresen så kanskje 1 pr 50, er jeg mindre kresen eller full så blir det oftere. Svarer omtrent alle som sender melding, og har vel møtt seks menn på denne måneden. Anonymkode: 8a352...3d6
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne i slutten av 20-årene i Oslo. Har hatt tinder i en mnd. og har omtrent 150 matches. Det avhenger litt av hvordan jeg tenker og føler meg hvor ofte jeg sveiper til høyre. Er jeg veldig kresen så kanskje 1 pr 50, er jeg mindre kresen eller full så blir det oftere. Svarer omtrent alle som sender melding, og har vel møtt seks menn på denne måneden. Anonymkode: 8a352...3d6 150? Damn du er heldig Jeg får bare rundt 10 og de fjerner meg
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 Kvinne, 26, Oslo. Har 7 matcher. Har egentlig fått match på alle jeg har sveipet til høyre på, så dvs. jeg har "likt" 7 stykker, av de sikkert hundre jeg har gått igjennom. Tre av disse har startet en samtale, to av de har jeg vært på date med. Den ene jeg har vært på date med snakker jeg enda med, og skal treffe igjen Anonymkode: a3fc7...02c
AnonymSjiraff Skrevet 8. april 2017 #17 Skrevet 8. april 2017 19 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Samme som mange damer gjør, hver gang jeg får match fjerner de matchen. Skjønner ikke poenget med å like bilder hvis man ikke er interesert i personen, da forsvinner jo hele poenget med tinder Sikker på at det ikke er falske profiler som har likt deg? Tinder fjerner dem når de blir oppdaget.
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #18 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Sikker på at det ikke er falske profiler som har likt deg? Tinder fjerner dem når de blir oppdaget. De virker ikke falske men sjansen for at hver eneste match er falsk er vel ganske usannsynlig? Synd så mange misbruker tinder
AnonymSjiraff Skrevet 8. april 2017 #19 Skrevet 8. april 2017 (endret) 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: De virker ikke falske men sjansen for at hver eneste match er falsk er vel ganske usannsynlig? Synd så mange misbruker tinder Om du får veldig få matcher så er det ikke så usannsynlig at de du får er falske. Det er ganske mange falske profiler på tinder og de matcher jo med absolutt alle. Alternativet er jo at de har matchet deg med en feil. Det er jo ingen annen grunn til å fjerne deg med en gang matchen kommer. Endret 8. april 2017 av AnonymSjiraff
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #20 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Om du får veldig få matcher så er det ikke så usannsynlig at de du får er falske. Det er ganske mange falske profiler på tinder og de matcher jo med absolutt alle. Alternativet er jo at de har matchet deg med en feil. Det er jo ingen annen grunn til å fjerne deg med en gang matchen kommer. Tror de er ekte, bruker å luke ut de som kan være falske Det rareste som har skjedd er at ei hadde super likt meg og vi ble match men hun svarte aldri. Da begynner å bli for dumt synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå