AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Det er 100 % sikkert. Ved en slik kombinasjon vil Norge bli et bedre land. Anonymkode: 05a65...8c0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Audun Lysbakken MÅ bli statsminister. Lan Marie Nguyen Berg må bli finansminister. Bjørnar Moxnes blir innvandringsminister. Raymond Johansen melder overgang til SV og blir dermed utenriksminister. Inga Marte Thorkildsen blir kunnskapsminister Bård Vegar Solhjell blir integreringsminister Anonymkode: 05a65...8c0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er 100 % sikkert. Ved en slik kombinasjon vil Norge bli et bedre land. Anonymkode: 05a65...8c0 Da håper jeg en av kjernesakene deres blir å tilby assistert selvmord til alle. Anonymkode: d5a6d...a36 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 Det kommer til å bli så bra! Noen av kjernesakene til den nye regjeringen: Kutte drastisk i økonomisk støtte til vanskeligstilte nordmenn og ærlige innvandrere Tidoble den økonomiske støtten til alle lykkejegere og terrorister Flere og høyere meningsløse avgifter og beskatninger KRLE skal gjøres om til MRLE og ta større plass i den norske skole Ta inn minst 20 000 nye landsmenn hvert år Sørge for at vi blir en del av EU Innføre vegetarpåbud minst 200 dager årlig Antall moskeer skal økes med 50 % Antall kirker skal senkes med 100 % 17. mai skal legges ned som nasjonaldag, og erstattes med 17. april Veiutbygging skal ikke prioriteres de neste 25 årene Bilkjøring skal kun foregå mellom kl 08:00 og 16:00 Gratis transport og parkering med miljøverstinger til alle stortings og kommunepolitikere, selvsagt med sjåfør Anonymkode: 05a65...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #9 Skrevet 7. april 2017 Hvordan kan du vite at de vinner valget? Og da vet du noe ingen andre vet. Jeg håper selv at rød side skal vinne, og jeg stemmer de. Men skal de vinne, så må de stå sammen med AP. Anonymkode: f9285...0ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå