Gå til innhold

Hun har ingen rumpe.

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en søt jente jeg liker veldig godt, men hun har absolutt ingen rumpe. Noen som har hatt lignende situasjoner?, jeg liker at det er litt der bak.

Anonymkode: 7d946...2f5

Hvor er spørsmålet? 

Hvor er problemet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en søt jente jeg liker veldig godt, men hun har absolutt ingen rumpe. Noen som har hatt lignende situasjoner?, jeg liker at det er litt der bak.

Anonymkode: 7d946...2f5

Jeg tror jeg skal hopper over morsomheter om hennes utfordrende liv med dette handicappet, og gå videre med antakelsen om at du synes hun har flat/liten rumpe. 

Det spiller vel ingen rolle om andre har "vært i liknende situasjoner". Det er jo en del kvinner med veldig liten rumpe, og jeg kan ikke se at det er noe stort hinder for dem på sjekkemarkedet - så ja, det må vel være endel menn der ute med denne erfaringen. Men hva skal du bruke deres erfaring til? Dette er jo hundre prosent en visuell/overfladisk ting. Enten liker du henne, til tross for at du egentlig foretrekker større rumper, og da glemmer du dette rimelig raskt - ellers så er dette en dealbreaker og du går videre. 

Personlig blir jeg alltid skremt av folk som skal legge så mye betydning i EN kroppsdel. Jeg skjønner at tiltrekningen må være til stede, men det bør vel være en samlet vurdering som ender i "ja" eller "nei". Å sitte å vurdere kroppsdel for kroppsdel synes jeg er ganske spesielt. For meg er det helt sprøtt å skulle henge meg opp i en slik filleting. 

Anonymkode: f90a6...5a9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Caduceus skrev:

Så praktisk å ikke må gå så langt avgårde for å raske sammen en bukett til snuppa :laugh:

Bare å dra den ut hehehehe 😁

Anonymkode: d1779...0d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Damene som jeg har vært borti hadde liten rumpe, normal pen rumpe og hengende rumpe, og jeg likte faktisk alle. 

Anonymkode: d1779...0d2

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du oss?
Du er enten tiltrukket av henne eller ikke. Har ingenting med andre å gjøre.

Anonymkode: ba5b3...43a

word. unødvendig tråd

AnonymBruker
Skrevet

ka faen? alle har jo rumpe! om de e liten eller breid spellar vel ikkje nokon rolle

Anonymkode: 6ed30...6b0

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt trist å lese saker som denne. Jeg har svært liten rumpe, og jeg kan ikke noe for det. Jeg er relativt veltrent, og jeg har fokusert mye på rumpe nettopp fordi den er så liten, men uten resultater. Hatt PT og alt. Jeg er ellers en likelig og sosial person med mange interesser og meninger.

Heldigvis har jeg en mann som elsker meg for den jeg er, og han sier støtt og stadig at jeg har lekker bak, enda så liten den er.

Anonymkode: 9eec6...af1

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Liten rumpe et deilig da! Heldig er du TS! 

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater nå er veldig puppefyr, han elsker mine som egentlig er altfor saggy og store i følge meg, perfekte i følge han. Begge eksen hans, som jeg vet hvem er har små, som i A-cup. Jeg håper jo at han ikke lot det skinne igjennom til de at han egentlig foretrekker langt større pupper. Han elsket de damene allikevel, så ts hvis du virkelig liker henne så tar du henne med den rumpa hun har og holder kjeft. Eller så dropper du henne. 

Anonymkode: 5cfed...f21

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...