AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Ringte til resepsjonen. "Hei. Jeg glemte noe personlig på hotellrommet i dag. Det er lite, rosa og vibrerer." Gjorde dagen for den ansatte. Den rosa var nok tapt for denne verden. Havnet nok i vasken. Mannen nektet å ringe så han lovte meg en ny ;). Anonymkode: 96f04...953
stan Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 Tipper de har sett værre. Hotellrom og tvilsom sex hører liksom sammen 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 Er du fjorten år gammel? Anonymkode: c0fd6...1ac 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #6 Skrevet 5. april 2017 Hehe, flott at man kan ha det gøy på egen bekostning - hærlig Anonymkode: 8797d...1da 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 Jeg har opplevd mye verre. Slik hverken sjokkerer eller gjør dagen min. Hilsen Resepsjonist Anonymkode: 807e6...33b 4
Gjest Coolaid Skrevet 15. april 2017 #8 Skrevet 15. april 2017 Jeg kjenner en som jobbet på hotell. De måtte jevnlig klippe over strips som gjestene stripset sengene sammen med for at de ikke skulle gå fra hverandre under sex. Jepps, folk puler en god del på hotell, det ser man på sengetøyet, taket og veggene når man tester etter sæd.
Hulderen Skrevet 15. april 2017 #9 Skrevet 15. april 2017 1 time siden, Coolaid skrev: Jeg kjenner en som jobbet på hotell. De måtte jevnlig klippe over strips som gjestene stripset sengene sammen med for at de ikke skulle gå fra hverandre under sex. Jepps, folk puler en god del på hotell, det ser man på sengetøyet, taket og veggene når man tester etter sæd. Det er ikke bare for sex at man ikke ønsker at sengene skal gli fra hverandre. Man vil jo gjerne kunne ligge i skje. Så det der er en forhastet konklusjon. 1
MaxxMekker Skrevet 15. april 2017 #10 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, Hulderen skrev: Man vil jo gjerne kunne ligge i skje. Gjeeeeeeesp 1
Gjest Coolaid Skrevet 15. april 2017 #11 Skrevet 15. april 2017 14 minutter siden, Hulderen skrev: Det er ikke bare for sex at man ikke ønsker at sengene skal gli fra hverandre. Man vil jo gjerne kunne ligge i skje. Så det der er en forhastet konklusjon. I følge tapeten og sengetøyet er det kroppsvæsker sånn ca over alt.... ligge i skje du liksom....
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #12 Skrevet 15. april 2017 På 5.4.2017 den 22.11, AnonymBruker skrev: Ringte til resepsjonen. "Hei. Jeg glemte noe personlig på hotellrommet i dag. Det er lite, rosa og vibrerer." Gjorde dagen for den ansatte. Den rosa var nok tapt for denne verden. Havnet nok i vasken. Mannen nektet å ringe så han lovte meg en ny ;). Anonymkode: 96f04...953 Ok, og?? Denne samme spøken var nettopp på radio. Sikker på at du ikke har "tatt" den derfra?? Anonymkode: 53388...d5e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #13 Skrevet 16. april 2017 Nope. Kanskje de har lest på kg? Jeg bodde på Terminus i Bergen og det var en Lelo. TS Anonymkode: 96f04...953
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #14 Skrevet 16. april 2017 På Wednesday, April 05, 2017 den 22.18, stan skrev: Tipper de har sett værre. Hotellrom og tvilsom sex hører liksom sammen Da jeg jobbet som stuepike, så fant jeg både brukte tamponger og brukte kondomer slengt rundt Anonymkode: 9beb6...9a2 2
Nusse Skrevet 16. april 2017 #15 Skrevet 16. april 2017 Ganske va 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da jeg jobbet som stuepike, så fant jeg både brukte tamponger og brukte kondomer slengt rundt Anonymkode: 9beb6...9a2 Ganske vanlig å ha en kjærlighetsweekend på hotell ville jeg tro. Verre å forstå seg på enkeltes fetish med å smøre sæd og mensblod utover inventaret?
Inwe Skrevet 16. april 2017 #16 Skrevet 16. april 2017 12 timer siden, Hulderen skrev: Det er ikke bare for sex at man ikke ønsker at sengene skal gli fra hverandre. Man vil jo gjerne kunne ligge i skje. Så det der er en forhastet konklusjon. Sover dere så urolig at dere må stripse senga for å ligge i skje? Jeg vil nok tro stripsinga er for litt mer bevegelige aktiviteter enn søvn. Jeg og samboeren har senger som ikke sitter sammen, de flytter seg aldri når vi sover i skje, når vi har sex derimot.. får gå til innkjøp av strips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå