Gå til innhold

Dristig forslag til date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å skrive med ei på Sukker og det ligger i kortene at vi kommer til å havne på date i nærmeste fremtid. Vi har snakket om skikkelig hjemmekveld hvor vi lager mat sammen (begge interesserer seg for matlaging) og se en dokumentar (begge liker dokumentarer).

Den vanlige "kaffedaten" er foreslått først men i går skrev hun "du må gjerne være litt dristig i ditt forslag til vår "lette" date". Hva ville du sett på som "dristig date"? 

Anonymkode: 73007...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest impressa

Vi får håpe hun ikke er på KG :)

Hun gjør det virkelig ikke lett for deg med å slenge ut den :P Jeg tenker at du ikke skal legge for mye i ordet dristig, det er neppe brukt som et hint til at du skal finne på noe som gjør veien til senga kort eller noe. Tror heller at nøkkelordet er annerledes. Tipper hun bare er redd for at en vanlig kaffe/øldate skal bli ordinær og kjedelig og derfor vil ha noe annerledes. Har dere noe mer til felles enn matlaging og dokumentarer, kanskje noe som er mer passende som første date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel alltid en fare ved å bli gjenkjent når man legger ut slikt på verdensveven. 

Tanken om en annerledes date har også slått meg. Kaffe/øldate er jo en (kjedelig) klassiker som man har hatt litt for mange av. Skal klø meg litt i hodet og koke sammen noe ;)

Anonymkode: 73007...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kroppsmaling? Dete maler hverandres nakne kropper:fnise:

Anonymkode: 0758b...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tarzan og Jane tema under spisebordet som er dekket med grønn army duk og noen kunstige/ekte palmer. Gode puter til å sitte/ligge på. Du må ha kunstige levende lys grunnet brannfare. Mat: tropisk frukt oppskåret og krydret med pepoer, chili, og lignende, og kokosnøtt til drikke. Påkledning shorts/tøystykke m belte og bikini. Vilt kråkereir av hår, jungellyder på anlegget. Og noe ferdigstekt fisk/kjøtt eller grønt. 

Mobiltelefon osv er forbudt de timene daten varer.

Anonymkode: 134c1...ccd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, ikke fortell henne noe om bordet osv. Ta imot henne påkledt som Tarzan med tupert hår. Gi henne en bikini og shorts, bånd for øynene og tuper håret hennes (det må du ha tillatelse til).

Anonymkode: 134c1...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslaget til Herrheftig. Klatring hadde jeg synest jeg var gøy. Kan jo bli kjipt om hun har høydeskrekk, men noe i den duren. Det legger også opp til lett kroppskontakt og flørting ved sikring ogsånt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er ishall i nærheten kan du alltids dra på skøytedate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta hun med på fisking, etterfulgt av bålstund og grilling av egen fangst. Da hadde hvertfall jeg dånet! (Nei, jeg er verken cavewoman eller neandertaler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lillsunshine skrev:

Støtter forslaget til Herrheftig. Klatring hadde jeg synest jeg var gøy. Kan jo bli kjipt om hun har høydeskrekk, men noe i den duren. Det legger også opp til lett kroppskontakt og flørting ved sikring ogsånt.  

Men det krever jo sikringskurs for begge? 

Anonymkode: 4f98e...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det krever jo sikringskurs for begge? 

Anonymkode: 4f98e...0ef

Det gjør kanskje det ja :P Har alltid klatret med større grupper der noen har ansvaret, så da har det jo gått fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinsmaking eller matlagingskurs :)

Jeg hørte rykter om en "badstue-festival" i Oslo i helga - rimelig spenstig som første date?

Omvisning på en godterifabrikk

Tur til klatreparken

 

 

Anonymkode: 0434d...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det er vanskelig, siden kun dere to kjenner helheten i tonen mellom dere. Jeg hadde ikke nødvendigvis tenkt i retning av sex, men det er mulig at jeg kanskje hadde gått litt over kanten på en annen måte. Telttur i marka med en overnatting i samme telt eller noe. En tur fra lørdag til søndag til Kikutstua hvis dette er i Oslo, eller noe annet som hadde gått i retning av å tilbringe en stor dose tid sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...