Frogke Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Jeg synes mange av dem er motbydelige og ekle. Det er bevis på det. Logg inn på furres telegram grupper på en nettside. Det første du bokstavelig talt ser er bestialitets gruppe chat, det finnes også cub chat gruppe som er fiksjonelt pedofili innenfor dyre verden. De tar delvis inspirasjoner fra Japan, tenker på øyner og slikt, kawaii kulturen som har en tendens å være pedofilt og slikt. Men ja det er mye deviant og sykt, og en del er også overvektige også tror jeg. Surt noen mangler realisme for bedre smak. Realisme er så realt som det kan bli. Som Final Fantasy X-2 som er en smule latterlig men det er realistisk så det er bedre.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Det er da helt frivillig du er inne på de sidene? Er det ikke? Anonymkode: f5ce8...a0c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Hvorfor henger du på sånne sider hvis du ikke liker det? Anonymkode: dd7a3...814 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 Siden jeg aldri har sett på en slik side, har jeg lite meninger om de. Hvorfor er du der inne selv? Plager de andre? Plages du av overvektige, siden du nevner disse? Anonymkode: eb855...be3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå