Gå til innhold

Endret luktesans

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen opplevd endret luktesans og har forslag til hva det muligens kan komme av? Jeg vet folk her ikke er helsepersonell, men jeg velger likevel å spørre her før jeg eventuelt tar en tur til legen dersom det ikke bedrer seg.

De siste dagene har luktesansen min endret seg. Det føles ut som den nesten er forsterket ovenfor visse ting, som jeg har likt før, men som jeg nå nesten ikke takler lukten av. For eksempel synes jeg egg lukter helt forferdelig nå, særlig i eggerøreform. Havregrøt og kaffe lukter også veldig sterkt og ekkelt. Jeg kan til og med synes det lukter vondt av et glass med vann. Likevel har jeg ingen problemer med å drikke/spise det som lukter rart, da det smaker som det pleier.

Graviditet var det første som slo meg, men jeg går på p-piller og hadde mensen for et par uker tilbake. Har ikke slurvet med pillene heller, så har ingen grunn til å tro at jeg kan ha blitt gravid etter dette.

Anonymkode: dda46...387

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en graviditetstest for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 424c3...543

Skrevet

Jeg ville tatt en graviditetstest uansett. Det er ikke unormalt med blødninger i svangerskapet. Kanskje har også p-pillene en effekt her, at det er derfor du får blødning til tross for graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...