Frihet Skrevet 18. desember 2004 #1 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja, jeg skal slutte å røyke. Har gjort noen halvjertede forsøk før også. Men ikke klart det helt. Nå SKAL jeg klare det. Og det er ikke hvilken som helst dag jeg skal slutte heller: NYTTÅRSAFTEN 2004!!! Flere som skal slutte snart her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. desember 2004 #2 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. desember 2004 #3 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg røyker ikke, men ville bare ønske deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla Pinsvin Skrevet 19. desember 2004 #4 Del Skrevet 19. desember 2004 Lykke til på veien til en røykfri hverdag Sluttet for snart 3 år siden og jammen er jeg glad for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå