Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tror jeg har septate hymen, og jeg trenger virkelig hjelp. 

Det hele startet ved at jeg hadde ekstremt store smerter akkuat når tampongen skulle ut gjennom skjedeåpningen. Det gjør så forferdelig vondt hver gang, og jeg gråter og svetter ihjel og holder på å besvime av smerte. 

Så en gang når jeg prøvde å ta den ut at det var noe som sperret for veien, da det er dette jeg tror er septate hymen. Har ikke fått sett så veldig mye mer enn den ene gangen, men det var en "strek" som delte åpningen i tre deler, hvor jeg kunne se tampongen bak denne streken. 

Etter litt undersøkelse tror jeg at jeg har en såkalt septate hymen. Er det noen som vet hvorfor man får dette? Hva er det egt? Er det farlig? Kommer det alltid til å være sånn? Hva med å ha sex eller føde? Noen som har noen tips til tampongbruk?

Trenger all hjelpen jeg kan få. Tusen takk på forhånd. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må gå til fastlegen din. Eller til gynekolog. 

Anonymkode: 04773...1bc

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gå til fastlegen din. Eller til gynekolog. 

Hva gjør fastlegen/gynekologen når du kommer dit?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Miss_ skrev:

Hva gjør fastlegen/gynekologen når du kommer dit?

For å finne ut av det du lurer på må de gjennomføre en gynekologisk undersøkelse. Ikke farlig i det hele tatt. 

Tar kun  noen minutter. Hvis fastlegen din er en mann og du ønsker sier kvinne til undersøkelsen, sier du bare i fra om det når du bestiller time. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...