AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Okei, greia er: i helga møtte jeg en ny fyr ute på byen og etter litt mange drinker tok vi en taxi hjem til meg med et par andre og hadde nach. Vi danset lo og koste oss og etterhvert dro de to andre hjem. Jeg og han fyren ble sittende å snakke og det ene førte etterhvert til det andre og klesplaggene føk av. Vi kom oss inn på soverommet og før jeg visste ordet av det var bokseren hans av. MEN! Og det er et stort men her! Det viste seg at på den tissen hans var det samlet seg masse svart lo! Jeg ble helt satt ut og tenkte hva gjør jeg nå?! Enden på visa var at jeg unnskylder meg og sier at jeg er utrolig trøtt og la meg til å sove. Tror han ble utrolig sur. 😕 Var det innafor av meg å ditche å ha sex med han? Anonymkode: 48d18...eef
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Hadde han svart undertøy? Anonymkode: b8497...e43 4
Nasse1 Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Det et alltid innafor å avstå fra sex om man ikke ønsker ha det. Men han hadde vel på seg loete undertøy da... 21
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 Helt greit, alternativet ville vært å spør om han kan gå og vaske den litt på badet. Anonymkode: 7d6d5...8b5 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 Herregud det var da bare litt lo. Sier til han at du vil sove etter å ha sett tissen hans, han tror nok st du synes det er noe galt med størrelsen hans. Anonymkode: d3909...36b 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #7 Skrevet 4. april 2017 Så lenge fyren ellers er pulbar så løser man problemet enkelt ved å si "du har litt lo der" og enten plukke det vekk selv eller få ham til å vaske det bort. Vips er alt i orden og man kan fortsette der man slapp. Skjønner ikke problemet. Anonymkode: 73516...f9f 17
Hurepoix Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 Ekstremt absurd og merkelig holdning: Er gjerne naken med helt fremmede, men blir satt ut av litt lo? 35
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 jeg kjøpte en bollullsbokser en gang, då hadde jeg lo på pikken. men var ren.. Så kanksje han hadde 100% bomull. Anonymkode: 8083e...cf0 1
Rotemor Skrevet 4. april 2017 #11 Skrevet 4. april 2017 7 minutter siden, Hurepoix skrev: Ekstremt absurd og merkelig holdning: Er gjerne naken med helt fremmede, men blir satt ut av litt lo? Enig. Veldig barnslig. Hva med å si fra til han og be han dusje? Hadde han visst det så hadde han sikkert foreslått det selv. 4
vscare Skrevet 4. april 2017 #12 Skrevet 4. april 2017 Det er helt vanlig at det fester seg lo fra undertøy på penisen (og på kjønnslepper og, for den saks skyld; skjer ofte med meg når jeg bruker nytt undertøy). Skjønner at det ikke ser så attraktivt ut og du er selvsagt alltid i din fulle rett til å si nei til sex, men i framtiden kan det kanskje være en idé å bare be ham om å vaske det bort eller noe sånt, forutsatt at det var eneste grunn til at du ombestemte deg ang. å ha sex med ham 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #13 Skrevet 4. april 2017 Hadde dere ikke tenkt å bruke kondom? Da hadde han vel sett loet selv. Anonymkode: b5c18...8d1 4
Kapt.Chat Skrevet 4. april 2017 #14 Skrevet 4. april 2017 Har vært borti lignende tilfeller med jenter hvor det har satt seg fast dopapir i dåsa. Konklusjonen min er at hun i hvert fall har tørket seg etter dobesøket. Jeg er så opplyst og vet at dopapir skal ha den egenskapen at det løser seg opp i kontakt med væske. Løsningen: fjern dopapiret fra den ellers så fine dåsa og problemet er borte. I ditt tilfelle med lo på tissen, så kan du kanskje konkludere med at han hadde på seg en ny truse og ikke en gammel og utvasket en. Om det var riktig å ditche han? Visst du ikke ville ha sex så var det riktig, men visst du ville ha sex og kun "ditchet" på grunn av lo fra den nye trusen så bør du kanskje resonere bedre. To personer som skal utføre det mest intime som finnes bør også kunne kommunisere litt. Det er lov å si ifra, det er lov å gjøre noen oppmerksom på noe selv om man skal ha sex. Forstår at det er ekkelt med lo på tissen og du ikke akkurat vil putte den i munnen, like ekkelt som en kjærlighet med pinne med hår på. Men visst det blir fjernet så er det like godt som før, visst ikke din egen psyke har satt på alle sperrer og blitt irrasjonell. 13
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #15 Skrevet 5. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge fyren ellers er pulbar så løser man problemet enkelt ved å si "du har litt lo der" og enten plukke det vekk selv eller få ham til å vaske det bort. Vips er alt i orden og man kan fortsette der man slapp. Skjønner ikke problemet. Anonymkode: 73516...f9f 11 timer siden, Hurepoix skrev: Ekstremt absurd og merkelig holdning: Er gjerne naken med helt fremmede, men blir satt ut av litt lo? 😂😂😂 enig! Ts, her overreagerer du! :-) Anonymkode: d44f3...c7e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #16 Skrevet 5. april 2017 TS, folk tåler litt lo i krokene. Du får bare vise at du kan gjøre litt kjærlig husarbeid neste gang det loer seg. Da vil du fremstå som selvsikker og han vil respektere deg og stille mindre loslitt i neste møte med deg. Han ønsker jo ikke være en loser. ;-) Anonymkode: c9394...d32 1
Sirah Skrevet 5. april 2017 #17 Skrevet 5. april 2017 Han hadde vel nytt undertøy for anledningen da 🙄 Kunne du ikke bare plukket det vekk eller bedt han gjøre det selv? 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #18 Skrevet 5. april 2017 Han hadde vel tatt på seg fintrusa før han dro på byen. Det er helt vanlig, og bare å knipe vekk. Anonymkode: b5ae6...449 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå