Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En helt tullete diskusjon jeg og typen har gående, men hvilke øyefarge vil dere si jeg har? 

20170404_175300.jpg

Anonymkode: c49e9...17b

Videoannonse
Annonse
Gjest Athleisure
Skrevet

Blå med litt grønn/gult inni

AnonymBruker
Skrevet

Blå/grønne. 

Anonymkode: e5062...f7d

• Liker 2
Skrevet

Blå med gulbrunt rundt pupillen.

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke dette som kalles for hazel eyes? Sånn som jeg ser det har du mørkeblå øyner med grøn/brunt rundt pupillen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si grønne.

Anonymkode: 4366b...bc4

Gjest Axl Rose
Skrevet

Blå med litt lysebrunt/gult rund pupillen. 

AnonymBruker
Skrevet

Blågrønne 

Anonymkode: f76a2...a35

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Regn skrev:

Hva mener typen og du da?

Jeg har tydeligvis mest rett, for jeg mener øynene mine er blågrønngule  (den gule biten er litt lei), mens han insisterer på at de bare er blå... 

Skrevet

Jeg ville sagt blå, med gult i.

En kollega av meg har ett blått og ett brunt øye. Jeg syntes det var så merkelig å ha øyekontakt med henne i begynnelsen, helt til jeg en dag oppdaget hva det var. Lurer på hvilken øyenfarge det står i passet hennes egentlig, det må jeg sjekke ut :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tydeligvis mest rett, for jeg mener øynene mine er blågrønngule  (den gule biten er litt lei), mens han insisterer på at de bare er blå... 

Farve er ikke lett å bedø m m e. So m  dette viser :)

Skrevet (endret)
5 minutter siden, EvaLena skrev:

En kollega av meg har ett blått og ett brunt øye. Jeg syntes det var så merkelig å ha øyekontakt med henne i begynnelsen, helt til jeg en dag oppdaget hva det var. Lurer på hvilken øyenfarge det står i passet hennes egentlig, det må jeg sjekke ut :fnise:

Jeg er også heterochromia (et brunt og et grønt); og det står begge farger i passet. ;)

Endret av Regn
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, EvaLena skrev:

Står ikke noe farge i mitt pass

Anonymkode: 00f13...2ec

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står ikke noe farge i mitt pass

Anonymkode: 00f13...2ec

Gjør det ikke. må kikke på passet, skjønner jeg. Trodde jeg oppgav det da jeg søkte i alle fall :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Regn skrev:

Gjør det ikke. må kikke på passet, skjønner jeg. Trodde jeg oppgav det da jeg søkte i alle fall :)

Det står ikke i selve passet, men i den øvrige informasjonen som er lagret i tilknytning til ditt pass :) 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det står ikke i selve passet, men i den øvrige informasjonen som er lagret i tilknytning til ditt pass :) 

Ok, takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...