Gå til innhold

Våre fantastiske menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den site tiden har det vært mye drittslenging om menn, og hvor dårlige holdninger og verdier de har. 

Men hva med alle de gode, omsorgsfulle og sexy kjærestene og samboerene kvinner her inne har? Jeg velger å tro at flertallet av kjærestene er gode menneskers, ikke kvinnehatere, psykopater, seksuelt diskriminerende osv. 

Er litt spent på å høre hvordan kjæresten til "folk flest" her inne er. Ikke bare skrekkhistoriene. 

Jeg begynner gjerne! 

Min kjæreste er jevnt over svært omsorgsfull og snill. Når han smiler eller ler til meg kiler der i magen og jeg føler meg som verdens heldigste som har fått akkurat han! Han er kjempe kjekk, og etter en del prøving og feiling, og mye kommunikasjon - vet han akkurat hvordan og hva han skal gjøre for å tilfredsstille meg seksuelt. Selv om vi krangler og ting går litt opp og ned, er det ingeting som kan måle seg med å sovne i armene hans hver kveld <3 

Så, hvordan er forholdet ditt? 

Anonymkode: 0763c...310

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære er helt fantastisk. 
Han er Dominant sadist, til min submissive masochist, og viser SÅ utrolig mye omsorg, og som til tross for avstanden. 
Han er flink til å vise hvor mye han bryr seg, så flink til å hjelpe når det trengs. Og ikke minst, korrigere meg når det trengs <3 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så søtt en mann som starter en skryte tråd for menn.

Anonymkode: 76e22...3a7

Gjest canacas
Skrevet

Ville aldri utlevert noen her i dette underforumet. Uansett. 

Skrevet

hvorfor er dette i forum for seksualitet ?:P

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Ville aldri utlevert noen her i dette underforumet. Uansett. 

Hvorfor ikke?

Anonymkode: df072...692

Skrevet

Samboeren min er helt fantastisk. Vi kan krangle til busta fyker innimellom, men det går over like fort som det begynte. Han viser at han bryr seg, gir komplimenter, kan finne på å stå opp kl 6 selvom han ikke skal på jobb før 14 bare så jeg skal rekke kaffe før jeg drar, holder rundt meg hver natt, sender oppmerksomheter i løpet av arbeidsdagen, er veldig flink til å beklage seg når han gjør feil osv. I tillegg er han helt fantastisk i senga, aldri møtt noen som kan tilfredsstille meg på den måten.

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Anonymkode: df072...692

Det som er mellom kjærester forblir der, som en privat greie. Slik er det i alle fall for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...