Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Vurderer å reise til Malta i sommer, blir mest sannsynlig til st julians. 

Noen her som har vært i Malta og som kan fortelle litt hvordan det var der og hva man burde oppleve?

Hvordan et strendene? Ønsker å ligge å sole meg og slappe av:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du reiser til Malta for å ligge på fine sandstrender har du valgt helt feil reisemål. Det finnes nesten ingen strender på øya, men jeg vet ikke noe annet om st julians enn at det er veldig mye ungdommer og festing der. Ville tatt en tur til hovedstaden Valetta og en båttur til øya Gozo

Anonymkode: 209a2...403

AnonymBruker
Skrevet

Sandstrender ligger på andre siden av øya, Golden Bay, men svaberg og bademuligheter finnes egentlig overalt. Det finnes mye "beachclubs" med barer/restaurant/serverig, solstoler, basseng etc. Mange fine dagsutflukter, Gozo som nevnt, men også Comino og blue lagoon er fine (men folksomme..). Mye turer å velge i og er du Game of Thrones fan så finnes tur for det også.. :)

Anonymkode: d74c6...678

Skrevet

Strender er mangelvare på Malta. Skal du ha bademuligheter, bør du velge et hotell med bassengområde. Men Malta er jo kjent for masse flotte klipper, og det er deilig å ligge i sola og varme seg, og jumpe ut i havet fra disse. Besøk også Gozo, er du interessert i litt tur og natur, så er der utrolig flotte fjell og klippeformasjoner å gå tur på.

Akvariet på Malta kan også være hyggelig å besøke. Ikke så stort, men greitt.
Jeg liker å finne frem til lokale markeder, og vi fant et noen kilometer fra Valletta. Artige opplevelser på slike turer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...