Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, var på toalettet i dag og så noen røde små klumper, ble livredd med en gang, trodde det var blod, men etter å ha sett litt nøye etter så kunne det minne om paprika, så liksom skinnet av paprikaen. Men har ikke spist paprika siden lørdag kveld (altså 2,5 dager siden) kan det være fra da, kan d komme ut så lenge etter..?? ☺️ 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er litt treg i fordøyelsen kan det stemme. Men hvis du bæsjer to ganger daglig, kan det være noe annet du har spist som var rødt/ble rødt i magen, og ikke ble fordøyd skikkelig.

I gjennomsnitt tar det ca 16 timer fra du spiser noe til du bæsjer det ut igjen.

Skrevet
33 minutter siden, Minya skrev:

Hvis du er litt treg i fordøyelsen kan det stemme. Men hvis du bæsjer to ganger daglig, kan det være noe annet du har spist som var rødt/ble rødt i magen, og ikke ble fordøyd skikkelig.

I gjennomsnitt tar det ca 16 timer fra du spiser noe til du bæsjer det ut igjen.

Hadde veldig diaré samme natta, vanndiare, som ga seg morgenen etter. og etter som jeg har forstått så rekker ikke maten å bli fordøyd, har vært  på do flere ganger, når det begynte å normalisere seg.. Det var i dag jeg kom ordentlig på do, og så disse røde paprikaen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...