annev Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Hei, var på toalettet i dag og så noen røde små klumper, ble livredd med en gang, trodde det var blod, men etter å ha sett litt nøye etter så kunne det minne om paprika, så liksom skinnet av paprikaen. Men har ikke spist paprika siden lørdag kveld (altså 2,5 dager siden) kan det være fra da, kan d komme ut så lenge etter..?? ☺️
Minya Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Hvis du er litt treg i fordøyelsen kan det stemme. Men hvis du bæsjer to ganger daglig, kan det være noe annet du har spist som var rødt/ble rødt i magen, og ikke ble fordøyd skikkelig. I gjennomsnitt tar det ca 16 timer fra du spiser noe til du bæsjer det ut igjen.
annev Skrevet 4. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2017 33 minutter siden, Minya skrev: Hvis du er litt treg i fordøyelsen kan det stemme. Men hvis du bæsjer to ganger daglig, kan det være noe annet du har spist som var rødt/ble rødt i magen, og ikke ble fordøyd skikkelig. I gjennomsnitt tar det ca 16 timer fra du spiser noe til du bæsjer det ut igjen. Hadde veldig diaré samme natta, vanndiare, som ga seg morgenen etter. og etter som jeg har forstått så rekker ikke maten å bli fordøyd, har vært på do flere ganger, når det begynte å normalisere seg.. Det var i dag jeg kom ordentlig på do, og så disse røde paprikaen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå