AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Del Skrevet 4. april 2017 Dere med nyere bil, hvor ofte har dere bilen på service? Hva betaler dere? Var på service med bilen i fjor i juni, fikk da melding om service i bilen.. Nå fikk jeg servicemelding igjen, men er jo ikke så lenge siden jeg var der.. Vet ikke om den går på km, eller om det er noe som faktisk må byttes. Anonymkode: b2174...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #2 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg tar bilen på årlig service, annethvert år med stor og liten service, betaler vel ca 5300 for stor service og ca 3900 for liten service. Anonymkode: 8057d...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #3 Del Skrevet 4. april 2017 Olje feks skal byttes en gang i året eller hver XX tusen km, alt ettersom hva som kommer først. Det står i instruksjonsboken/serviceheftet. Anonymkode: 9b164...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #4 Del Skrevet 6. april 2017 Det er ikke noe som nødvendigvis er galt i bilen din, men bilen skal bytte olje og filtere etter et vist antall kilometer eller år. Du har vel så enkelt bare passert kilometerstanden. Anonymkode: 52bfa...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #5 Del Skrevet 6. april 2017 En gang i året på service Anonymkode: b8f53...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #6 Del Skrevet 6. april 2017 Ikke nødvendigvis. 15/20/30/40 000 km eller ett/to år, alt etter hva som kommer først. Anonymkode: 52bfa...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå