Gå til innhold

hodepine som ikke gir seg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg hatt konstant hodepine i 8 dager i strekk. Sitter på toppen av hodet, og kommer i det jeg står opp, og varer til jeg legger meg. Ibux og paracet evt pinex hjelper litt, men blir aldri helt fri for verket. 

Jeg er 24 år og har ingen sykdomshistore og har aldri slitt med hodepine før. Kan vel ikke være migrene, da jeg ikke er kvalm eller lysømfintlig? 

Føler ikke det er nok til å dra til legen for.. Ideer til hva det kan være? Eller hva jeg kan gjøre for å bli kvitt den? Søvn, masse vann og avslapping er selvfølgelig prøvd.

Anonymkode: c8fa3...982

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Joda, det er nok å dra til legen for. Greit å få sjekket smerter som vedvarer over litt tid.

Anonymkode: f0f0f...ee5

Skrevet

Du må nok ta deg en tur til legen ;) Han er ikke farlig han altså. Går nok helt fint skal du se.

Du har ikke vondt i nakke/rygg? Det fører ofte til spenningshodepine. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har tatt ibux og paracet i 8 dager så kan det være at hodepinen ikke gir seg pga du har fått medikamentutløstt hodepine. Lengre bruk av paracet og ibux virker mot sin hensikt og gir faktisk hodepine.

Anonymkode: a4d26...e7d

AnonymBruker
Skrevet

Stiv i nakke og skuldre? Ta deg en tur til kiropraktor. Det du beskriver høres veldig likt ut som hvordan jeg opplever spenningshodepine, og det fikses av1-2 turer til kiropraktor

Anonymkode: c7f7b...322

Gjest padawan
Skrevet

Jeg synes det høres ut som at TS ikke får i seg nok væske. Drikker du nok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...