AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Nå har jeg hatt konstant hodepine i 8 dager i strekk. Sitter på toppen av hodet, og kommer i det jeg står opp, og varer til jeg legger meg. Ibux og paracet evt pinex hjelper litt, men blir aldri helt fri for verket. Jeg er 24 år og har ingen sykdomshistore og har aldri slitt med hodepine før. Kan vel ikke være migrene, da jeg ikke er kvalm eller lysømfintlig? Føler ikke det er nok til å dra til legen for.. Ideer til hva det kan være? Eller hva jeg kan gjøre for å bli kvitt den? Søvn, masse vann og avslapping er selvfølgelig prøvd. Anonymkode: c8fa3...982
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Joda, det er nok å dra til legen for. Greit å få sjekket smerter som vedvarer over litt tid. Anonymkode: f0f0f...ee5
Margo Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Du må nok ta deg en tur til legen Han er ikke farlig han altså. Går nok helt fint skal du se. Du har ikke vondt i nakke/rygg? Det fører ofte til spenningshodepine.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 Hvis du har tatt ibux og paracet i 8 dager så kan det være at hodepinen ikke gir seg pga du har fått medikamentutløstt hodepine. Lengre bruk av paracet og ibux virker mot sin hensikt og gir faktisk hodepine. Anonymkode: a4d26...e7d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Stiv i nakke og skuldre? Ta deg en tur til kiropraktor. Det du beskriver høres veldig likt ut som hvordan jeg opplever spenningshodepine, og det fikses av1-2 turer til kiropraktor Anonymkode: c7f7b...322
Gjest padawan Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 Jeg synes det høres ut som at TS ikke får i seg nok væske. Drikker du nok?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå