AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 På torsdag spurte jeg nav om de snart kunne vurdere om jeg kunne få ung ufør tillegget på aap. De sa de skulle det, så på mine saker på nav.no at den lå til behandling. Idag våkner jeg opp og har et nytt vedtak på nav.no - ung ufør innvilget. Får også etterbetalt for de 3 årene jeg har vært på aap. Ble helt sjokkert fordi har hørt hvor vanskelig det er å få gjennom dette. Hadde innstilt meg på advokat å greier. Hadde ihvertfall ikke trodd de skulle gi meg etterbetaling uten "kamp". Noen andre som har opplevd å få det innvilget så fort og smertefritt? Anonymkode: 7ae84...a5f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Hos meg var det saksbehandleren min som sa at jeg kunne ha krav på ung ufør-tillegg og at hun skulle se på det. Jeg tenkte ikke mer over det før jeg fikk papirene på at det var godkjent. Tok kanskje litt over en måned. :-) Fikk også etterbetaling for tiden jeg hadde vært på aap. Anonymkode: cc018...80d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hos meg var det saksbehandleren min som sa at jeg kunne ha krav på ung ufør-tillegg og at hun skulle se på det. Jeg tenkte ikke mer over det før jeg fikk papirene på at det var godkjent. Tok kanskje litt over en måned. :-) Fikk også etterbetaling for tiden jeg hadde vært på aap. Anonymkode: cc018...80d Hvor lang tid tok det før du fikk etterbetalingen og fikk du alt med en gang? Ts Anonymkode: 7ae84...a5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå