AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Lurer på noen ting i forhold til filmer. Har du fortsatt DVD'er hjemme? Bruker du kun digitale filmer når du ser film? Hvilke tjenester bruker du for å se disse? (Netflix, søker du dem opp på ulike gratis-sider, TV2 Sumo etc?) Hvordan vil du rangere dine søkeferdigheter på nett på en skala fra 1 til 10 der 10 er proff? Er du av typen som kan se en film flere ganger, eller en gang mer enn nok alltid? Anonymkode: 020f1...767
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Jepp, men tenker å ta dem med til hytta Anonymkode: c2125...46a
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Ja, har forsatt DVD" er. Bruker også Viaplay og ja kan se en film flere ganger. Søkerferdighetene mine vil jeg si ligger på en 7/8.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 (endret) Ja jeg har forsatt DVDer og jeg kjøper forsatt DVDer Liker jeg en film eller tv serie så kan jeg se det om og om igjen. Har ingen problemer med og se noe flere ganger. Jeg ser faktisk mest på DVD siden jeg foretrekker det. Jeg ser av og til på HBO nordic og Netflix. Men for det meste ser jeg på DVDene mine. Endret 3. april 2017 av Balian de Ibelin
Scherbatsky Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Jeg kjøper alltid BluRay eller DVD for å vite at jeg kan se ting hvis det tas bort fra Netflix/Viaplay/HBO etc. Og fordi jeg liker å se backstage greiene. 1
Gjest Linaria Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Nei, har ikke DVDer, ser alt på nettet. Finner nesten alt jeg vil se på der ute et sted
LittleBabyBlue Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 Har 1000+ dvd og br, men har blitt mye mer kritisk til hva som kjøpes inn. Ofte leies en film på nett først for så å kjøpe den på tilbud hvis den er verdt å ha for å sees igjen. Bruker netflix, hbo, viaplay, microsoft og har egentlig amazon, men den er elendig. Har kutta ut et par andre.
Gjest Raindrops Skrevet 3. april 2017 #9 Skrevet 3. april 2017 Jeg har noen filmer på DVD som er vanskelig å finne på nett, da gjerne barnefilmer med norsk tale som jeg har et nostalgisk forhold til. Sånn ellers synes jeg det er ganske uproblematisk å finne gratis streaming av filmer jeg ønsker å se. Har også Netflix.
lillsunshine Skrevet 9. april 2017 #10 Skrevet 9. april 2017 (endret) Jeg har masse DVD-er, er jo ikke akkurat sånn at jeg har kasta de jeg kjøpte i tenåra. Det hender og at jeg kjøper noen filmer/serier jeg synest er verdt å ha, men det blir mer sjeldent. For ikke så lenge siden kjøpte jeg alle Harry Potter-filmene i en samleboks, de synest jeg er så grei å ha. Ellers har jeg noen filmer jeg elsker å se opp igjen. Og samleboksen med Sex and the city er omtrent nedslitt. Ellers ser jeg flittig alle julefilmene jeg har på DVD hver jul Men har en del DVD-er som jeg like godt kunne kvittet meg med. Ja, jeg er en person som ser filmer jeg liker og serier opp igjen og opp igjen. Har sikkert sett hele SATC-serien sånn 7 ganger og jeg vet jeg kommer til å se den på nytt en dag Love Actually ser jeg hver jul, så det begynner jo å bli en del ganger. Ellers bruker jeg Netflix og Viaplay og ser på dataen eller på TVen gjennom chromecast Endret 9. april 2017 av lillsunshine
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #11 Skrevet 9. april 2017 På 3.4.2017 den 21.23, AnonymBruker skrev: Lurer på noen ting i forhold til filmer. Har du fortsatt DVD'er hjemme? Ja. Bruker du kun digitale filmer når du ser film? Hvilke tjenester bruker du for å se disse? (Netflix, søker du dem opp på ulike gratis-sider, TV2 Sumo etc?) Nei, har jeg filmen på DVD ser jeg på den. Ellers bruker jeg Netflix. Hvordan vil du rangere dine søkeferdigheter på nett på en skala fra 1 til 10 der 10 er proff? 9-10 Er du av typen som kan se en film flere ganger, eller en gang mer enn nok alltid? Maaange ganger, hvis jeg liker den godt. Anonymkode: 020f1...767 Anonymkode: 64386...d42
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #12 Skrevet 10. april 2017 Har en haug med dvder som jeg har samlet opp igjennom. Alt fra min aller første dvd til filmer som jeg har sett mange ganger opp igjennom. Har og begynt å få en del barnefilmer i det siste. Veldig kjekt med folk på jobben, med eldre barn som rydder unna og gir til mine. Nå sparer jeg de til filmkvelder med ungene. Har alt fra Top Gun til Harry Potter. Kjøper sjeldent dvder. Blir kanskje en film annenhver måned, men da helst barnefilmer. Siste var Pets. Har planer om å få tak i alle Astrid Lindgren og Disneyklassikere. Anonymkode: 22f1e...53c
Million Skrevet 10. april 2017 #13 Skrevet 10. april 2017 (endret) Jada, jeg har mange dvd'er og bluray. Har en hel kasse på loftet, i tillegg til de jeg har (kjøpt sist) i stua. Kjøper av og til film på dvd/bluray. Senest for en uke siden, kjøpte 4 dvd'er, hvorav noen gamle klassikere. Kjøpte f.eks. "Gone with the wind" for en tid tilbake siden, selv om jeg har sett den før, så er det en klassiker jeg ville se igjen, så derfor kjøpte jeg den. Noen ganger leier jeg en film via Get boksen, istedenfor å kjøpe den på disc. Jeg har ingen streamingtjenester som Netflix osv, da jeg ikke vil betale for masse sånt hver måned. Jeg ser ikke og laster ikke ned noen filmer ulovlig, som f.eks. på Piratebay. Jeg betaler for filmene jeg ser på lovlig vis. Foretrekker det på den måten. Er det en film jeg har lyst å se og den ikke finnes på GET-boksen og jeg ikke vil bruke penger på å kjøpe den selv, sender jeg en sms til faren min og spør om han har så jeg kan få låne. Han har 2500-3000 filmer, og som regel har han den jeg spør etter, så lenge det ikke er typiske kjærlighetsfilmer. Det har han lite av. Endret 10. april 2017 av Million
letterbomb Skrevet 10. april 2017 #14 Skrevet 10. april 2017 (endret) Jeg har fortsatt dvd-er, og utvider stadig samlingen min både med dvd-er og bluray. Noen ganger nye filmer, andre ganger eldre filmer. Noen ganger kjøper jeg filmer jeg ikke har sett før også. Hvor jeg ser film varierer. Noen ganger dvd, noen ganger Netflix, noen ganger tilfeldigvis på TV. Og på kino, da. Sånn ca. 8, kanskje? Absolutt! Fenger filmen så ser jeg den gjerne veldig mange ganger med jevne mellomrom. Endret 10. april 2017 av letterbomb
Citpensacola Skrevet 10. april 2017 #15 Skrevet 10. april 2017 På 4/3/2017 den 21.23, AnonymBruker skrev: Har du fortsatt DVD'er hjemme? Ingen DVD'er, men en stor samling Blu-Ray. Bruker du kun digitale filmer når du ser film? Hvilke tjenester bruker du for å se disse? (Netflix, søker du dem opp på ulike gratis-sider, TV2 Sumo etc?) Jeg bruker ikke strømmetjenester til å se film, til det er kvaliteten foreløpig ALTFOR dårlig. Hvordan vil du rangere dine søkeferdigheter på nett på en skala fra 1 til 10 der 10 er proff? 12 Er du av typen som kan se en film flere ganger, eller en gang mer enn nok alltid? Det kommer selvsagt veldig an på filmen, men gode filmer ser jeg gjerne flere ganger Anonymkode: 020f1...767
tussi84 Skrevet 11. april 2017 #16 Skrevet 11. april 2017 Ja har mange dvd. Ca 4 fulle dvd hyller og litt til. Er plass til ca 80 i hver. Jeg kjøper sjeldent dvd men tar opp fra dekoderen til dvd. På den måten får jeg flere filmer som jeg ønsker å ha. Kjøper kun film feks om jeg mangler feks noe i en filmserie eller lignende. Jeg har viaplay og netflix. Ser filmer mest på netflix. Stort sett serier på viaplay. Det varierer. Det kan gå år melllom hver gang jeg ser en film da jeg har en del. Noen ser jeg gjerne en til to ganger i løpet av tre år, mens favorittene mine kan jeg gjerne se to til tre ganger i året.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #17 Skrevet 11. april 2017 Har mange dvder som jeg ser igjen og igjen. Flere bokhyller fulle (de jeg ser sjelden, har jeg i kjellerstua). Har netflix, og streamer ellers på litt tilfeldige sider. Hadde det vært en side der man kunne leie filmer billig, eller abonnere på noe som inneholder alt som er utgitt av film, ville det vært grunn til å pakke ned dvdene. Men det er vanskelig å finne! For eksempel skulle jeg se Twin peaks Fire walk with me nå i helgen, og den har jeg bare på vhs, men ingen vhs-spiller. Jeg skulle se den med en som gjerne vil ha norsk tekst, så jeg lette. Finnes ikke på netflix. Finnes ikke på Itunes. Jeg fant den heller ikke på viaplay (for et dårlig utvalg av filmer på itunes/viaplay!!). Så da ble det illegal streaming, som vanlig. Anonymkode: 8b34e...c2c
Gjest Athleisure Skrevet 11. april 2017 #18 Skrevet 11. april 2017 Har mange DVDer og kjøper gode filmer og serier på DVD, for å ha dem. Det er litt mer uforutsigbart med filmer og serier på Netflix og lignende, de er tilgjengelig en dag, og vekke neste dag.
LetsPlay Skrevet 11. april 2017 #19 Skrevet 11. april 2017 Hadde en del dvder for noen år siden men kvitta meg med dem,kvaliteten var for dårlig til at jeg gadd å se dem igjen. Har også masse blurays og de skal jeg beholde. Leid noen filmer via altibox sin film tjeneste men kvaliteten er for dårlig.....så ser derfor mest film via blu ray Gode filmer ser jeg flere ganger
sommermor Skrevet 11. april 2017 #20 Skrevet 11. april 2017 Ja, det har vi. Jeg ser så lite film, at nettflix ikke lønner seg her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå