Sveva Skrevet 6. april 2017 #21 Skrevet 6. april 2017 8 timer siden, brownbrown skrev: Hehr her fikk du alt på et sølvfat men ville heller spille hard to get . Lær deg til neste gang da. Slike som han et sjelden vare. Du kan evt legge han til på fb eller ringe ham. Han var jo veldig tydelig interessert i deg. Men du fikk ham til å tro du ikke var. Her må du ta initiativ kjære deg Jeg har gjort det nå, brownbrown 💪 Ja, venter i spenning jeg og 😂 Kult du sier han hørtes tydelig intr ut, er sånn jeg tolket han også...
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #22 Skrevet 6. april 2017 Har han ikke svart enda?? 😱 Anonymkode: b7a17...d27
brownbrown Skrevet 6. april 2017 #23 Skrevet 6. april 2017 Update? Regner med han svarte håper jeg etter slik du beskrev ham
Sveva Skrevet 7. april 2017 #24 Skrevet 7. april 2017 Nei, ikke noe svar, men kjenner jeg er mye mer letta og roligere nå allikevel, etter at jeg sendte den. Jeg torde gjøre det, var ærlig og føler at jeg kan gå videre nå. Jeg vet ikke hvorfor han ikke svarte (annet enn at han ikke er interessert selvfølgelig). Som sagt, han virket veldig ordentlig og bra, og jeg kjenner litt til ham fra (fjern) omgangskrets. Men det er greit. Moving on ☺ Hvis noe mer skjer, så oppdaterer jeg! 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå