Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, denne er klassisk.

Møtte en mann på fest for en stund siden. Vi er begge voksne, ikke 20-åringer lenger. Danset, flørtet, pratet om alt, super kjemi. Ble med han hjem, får vanligvis verken så bra menneskelig eller seksuell kjemi med noen at jeg pleier det, men her derimot...

Han prøvde seg på å være romantisk, spurte spørsmål av typen "kunne du tenkt deg å være med meg på sånn og slik?". Jeg avviste nok det litt, tullet det bort, da jeg tenkte at dette er jo bare en one-night. Han kommenterte hvor bra kjemi vi hadde, snakket om at vi ikke bor så langt fra hverandre, spurte hva jeg skulle neste lørdag, osv. Jeg var nok litt mer tilbakeholden, fleipet det liksom bort når han sa sånne ting. Grunnen er såklart dårlige erfaringer og jeg greide ikke fri meg fra tanken på at sånn var det med han her og... 

Jeg ble til noe utpå neste dag. Han fortsatte å være like "bra", kysset meg, holdt rundt meg, viste meg rundt osv. Til slutt følte jeg at det var på tide å kjenne min besøkelsestid, så jeg dro, og like før jeg dro greide jeg å lire ut av meg noe som i bunn og grunn var en avvisning, noe av typen "takk for nå, det var bra, men det blir ikke meg neste gang" (et Bridget Jones-øyeblikk der altså 😨). Ganske teit, for jeg likte han jo såpass at jeg burde ha greid å være ærlig på det.

Samtidig, tenker at vi begge spilte litt "spillet"... 

Sendte han en kort mld etter 4 dager, uten noe svar. Så da la jeg det på "det var bare ons", og gikk videre... tilsynelatende. 

Greier ikke få ham ut av hodet. Ikke så ofte jeg treffer menn jeg har den typen kjemi og den der "wow her var det noe dette var riktig"-følelsen med. Vi hadde mye til felles, mange "grunnleggende" fellestrekk, en del verdier, interesser. Da vi holdt hender og gikk fra festen så var det veldig  "det var helt naturlig å holde deg i hånda". Jeg er vanligvis noen hakk mer reservert med menn ved første møte.

Så sitter jeg her da, og han er fortsatt i bakhodet mitt. Vet fra omgangskrets at han er en ordentlig fyr forøvrig, og han at han har vært singel en stund.

Tenker skal jeg prøve meg på å ta kontakt en siste gang? Blir jeg da avvist, så er det jo rimelig tydelig og kanskje det er lettere å gå videre da? Føler det er kleint, særlig så lenge etterpå, men samtidig tenker jeg litt ja ja, hva så, det betyr jo ingenting. For han så bør det jo være smigrende med interesse? Lurer også på det jeg sa før jeg gikk, hvordan han egentlig oppfattet det...

Ka døkk trur? Jeg tror jeg i det minste har lyst på en closure/oppklaring, etter alt han sa om kjemi osv, mens jeg selv kunne jo prøve å finne mot til å si at jeg faktisk likte han og at noen av tingene jeg sa ble bare feil...

Anonymkode: e410d...ad9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk lov å ta litt initiativ selv om man har en vagina. :)

Ta kontakt, YOLO! Lykke til <3

Anonymkode: 458aa...2e7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Haha, tusen takk for oppmuntrende svar! Ja fader det er jo lov å vise interesse selv om man har vagina 😆

Men så må jeg bare finne ut hva jeg skal skrive - ikke for langt - ikke for kleint - uh uh det ER skummelt, man blir jo sårbar for avvisning!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det virker jo som du vil det. Kanskje du kan prøve å ringe isteden for å sitte å vente på svar på melding? eller hvertfall prøve å inge èn gang, for så sende en melding. Lykke til i såfall. 

Anonymkode: c4f56...7ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skriv noe helt casual til han. Et bilde av en vannflaske på grunn av helgens vin ellerno (eks)

Anonymkode: af033...f5a

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar ☺

Vet ikke om jeg tør ringe, det blir nok en melding. Ja, kanskje casual... vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg. Er mer enn en uke siden jeg traff han for å si det sånn, så akkurat det er kanskje litt kleint, men men.

Jeg har lyst ja, om så bare for å bli avvist, for da klarer jeg kanskje endelig å legge vekk tanken på om det var noe der med han slik som jeg følte... samtidig så merker jeg at det faktisk krever litt mot 🙊 

Gidder ikke være anonym mer. Forøvrig så har OG nevnt han her fyren ofte i tarottrådene sine 😅 Irriterende at det ble sånn her. Jeg må bare få hele greia ut av verden 😝

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, tusen takk for oppmuntrende svar! Ja fader det er jo lov å vise interesse selv om man har vagina 😆

Men så må jeg bare finne ut hva jeg skal skrive - ikke for langt - ikke for kleint - uh uh det ER skummelt, man blir jo sårbar for avvisning!

TS

Skriv: "Hei! Takk for sist😊 Skal vi gå ut å ta en kaffe på freddan?" Det er så enkelt😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du allerede har sendt en melding og ikke fått noe svar, så ville jeg ikke foretatt meg mer. Du har jo faktisk tatt kontakt, og gitt ham muligheten dersom han vil se deg igjen.

Anonymkode: eb2a3...22f

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet

Siden du var ganske avvisende når dere traff hverandre sist spørs det om han ikke har "skrinlagt" deg men kudos til deg hvis du tar initiativ på nytt. Det kan være mage grunner til at han ikke har svart og synes ikke det skal være til hinder for å prøve en gang til. Får du nei kan du iallefall skrive det av og komme deg videre.

Skrevet

Jeg har opprinnelig tenkt det som AB #8 skriver, at jeg sendte mld og fikk null svar = svar godt nok, han var ikke intr i noe mer.

Men så har tida gått, jeg klarer ikke la greia gå, og tenker på at jeg var ganske avvisende/spilte dette "spillet" SELV OM jeg likte han bedre enn som så. Mens HAN derimot var i grunnen ganske "på" også sånn ellers, det var han som nevnte hvor bra kjemi vi hadde osv. Vel uansett, trenger ikke komme med alt her, men føler det er for mange ting der som gjør til at jeg har lyst til å prøve å ta kontakt en siste gang  (på en ok måte såklart). Blir jeg avvist da eller han ikke svarer, så går jeg videre og kan tenke med meg selv at jeg var ihvertfall modig 😜

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, padawan skrev:

Siden du var ganske avvisende når dere traff hverandre sist spørs det om han ikke har "skrinlagt" deg men kudos til deg hvis du tar initiativ på nytt. Det kan være mage grunner til at han ikke har svart og synes ikke det skal være til hinder for å prøve en gang til. Får du nei kan du iallefall skrive det av og komme deg videre.

Tusen takk, Padawan, det var skikkelig oppmuntrende og akkurat det jeg trengte! 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville skrevet noe sånt som "Jeg likte deg mye bedre enn jeg ga inntrykk av, skal vi treffes igjen?" 

Ja, da har man lagt hodet på huggestabben, men....Hinting og gå rundt grøten er ikke min sterke side ihvertfall. Og menn tar visst hint enda dårligere enn meg :)

Det er jo også et enket ja/nei spørsmål, får du nei, så prøvde du ihvertfall, sier han ja, så er det jo bare å slenge ut et forslag og bli enig om noe :)

Lykke til, og hold oss gjerne oppdatert! :)

Anonymkode: b7a17...d27

• Liker 1
Skrevet

Takk for forslag til hva jeg skal skrive!

Ja, legger hodet på huggestabben, men det er egentlig ingen vei utenom hvis jeg først skal sende mld.  Jeg har ikke rotet meg til å sende noe enda da, det er så innmari skummelt.

Jeg skal oppdatere ☺

Gjest padawan
Skrevet

Jeg skjønner godt du synes det er skummelt men du er tøff som tør ;)  Den som intet våger intet vinner. 

Skrevet

Tusen takk, Padawan! Ja, det ER jo sånn at den som intet våger, intet vinner 😃

Skrevet

Jeg sendte han en melding i kveld ☺ Noe av det mest skumle jeg har gjort omtrent 😂

Gjest padawan
Skrevet

Nå er det viktig at du puster med magen og slapper av. 

Skrevet

Ja, jeg prøver på det ☺ Måtte sitte litt og surfe på nettet etterpå for å tenke på noe annet 😅 Er kjemperedd for at jeg har tatt feil nå mtp den bra kjemien og at jeg har driti meg totalt ut, men prøver å trøste meg med at jeg har mot iallefall. Og meldinga jeg sendte var hyggelig og helt fint skrevet, og ærlig. Så alt i alt - pust! 🙊

Skrevet
På 4/2/2017 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Ok, denne er klassisk.

Møtte en mann på fest for en stund siden. Vi er begge voksne, ikke 20-åringer lenger. Danset, flørtet, pratet om alt, super kjemi. Ble med han hjem, får vanligvis verken så bra menneskelig eller seksuell kjemi med noen at jeg pleier det, men her derimot...

Han prøvde seg på å være romantisk, spurte spørsmål av typen "kunne du tenkt deg å være med meg på sånn og slik?". Jeg avviste nok det litt, tullet det bort, da jeg tenkte at dette er jo bare en one-night. Han kommenterte hvor bra kjemi vi hadde, snakket om at vi ikke bor så langt fra hverandre, spurte hva jeg skulle neste lørdag, osv. Jeg var nok litt mer tilbakeholden, fleipet det liksom bort når han sa sånne ting. Grunnen er såklart dårlige erfaringer og jeg greide ikke fri meg fra tanken på at sånn var det med han her og... 

Jeg ble til noe utpå neste dag. Han fortsatte å være like "bra", kysset meg, holdt rundt meg, viste meg rundt osv. Til slutt følte jeg at det var på tide å kjenne min besøkelsestid, så jeg dro, og like før jeg dro greide jeg å lire ut av meg noe som i bunn og grunn var en avvisning, noe av typen "takk for nå, det var bra, men det blir ikke meg neste gang" (et Bridget Jones-øyeblikk der altså 😨). Ganske teit, for jeg likte han jo såpass at jeg burde ha greid å være ærlig på det.

Samtidig, tenker at vi begge spilte litt "spillet"... 

Sendte han en kort mld etter 4 dager, uten noe svar. Så da la jeg det på "det var bare ons", og gikk videre... tilsynelatende. 

Greier ikke få ham ut av hodet. Ikke så ofte jeg treffer menn jeg har den typen kjemi og den der "wow her var det noe dette var riktig"-følelsen med. Vi hadde mye til felles, mange "grunnleggende" fellestrekk, en del verdier, interesser. Da vi holdt hender og gikk fra festen så var det veldig  "det var helt naturlig å holde deg i hånda". Jeg er vanligvis noen hakk mer reservert med menn ved første møte.

Så sitter jeg her da, og han er fortsatt i bakhodet mitt. Vet fra omgangskrets at han er en ordentlig fyr forøvrig, og han at han har vært singel en stund.

Tenker skal jeg prøve meg på å ta kontakt en siste gang? Blir jeg da avvist, så er det jo rimelig tydelig og kanskje det er lettere å gå videre da? Føler det er kleint, særlig så lenge etterpå, men samtidig tenker jeg litt ja ja, hva så, det betyr jo ingenting. For han så bør det jo være smigrende med interesse? Lurer også på det jeg sa før jeg gikk, hvordan han egentlig oppfattet det...

Ka døkk trur? Jeg tror jeg i det minste har lyst på en closure/oppklaring, etter alt han sa om kjemi osv, mens jeg selv kunne jo prøve å finne mot til å si at jeg faktisk likte han og at noen av tingene jeg sa ble bare feil...

Hehr her fikk du alt på et sølvfat men ville heller spille hard to get . Lær deg til neste gang da. Slike som han et sjelden vare. Du kan evt legge han til på fb eller ringe ham. Han var jo veldig tydelig interessert i deg. Men du fikk ham til å tro du ikke var. Her må du ta initiativ kjære deg

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Sveva skrev:

Ja, jeg prøver på det ☺ Måtte sitte litt og surfe på nettet etterpå for å tenke på noe annet 😅 Er kjemperedd for at jeg har tatt feil nå mtp den bra kjemien og at jeg har driti meg totalt ut, men prøver å trøste meg med at jeg har mot iallefall. Og meldinga jeg sendte var hyggelig og helt fint skrevet, og ærlig. Så alt i alt - pust! 🙊

Ooooh venter i spenning😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...