Gå til innhold

Robbie Williams dønn ærlig


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inrømme at han er homo? Da tror jeg heller han avkrefter det ja. Han er vel altfor glad i damer.....Hadde fått bra hakeslepp om han kommer ut med at han er homo.... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Inrømme at han er homo? Da tror jeg heller han avkrefter det ja. Han er vel altfor glad i damer.....Hadde fått bra hakeslepp om han kommer ut med at han er homo.... :hakeslepp:

ja FOR glad synes jeg. Virker nesten litt påtatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være litt påtatt og gjort for imagets skyld uten at det må bety at han er homo da... Men ikke for det, han må gjerne være homo for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uinterressant om han er homo eller ikke.. Digger den fyren uansett :tunge1:

Robbie ruler :sjarmor:

:enig_animasjon: Jepp! Han kan vere så homo han berre vil for min del. Han forblir deilig no matter what.

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

typen er kul han , skriver noe bra låter og har utrolig kul humor , om han er homo så lan han nå få ha de brune ringene for seg selv .

det er da musikken hans du skal høre på er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fyren er veldig fasinerende!

Musikken er bare fantastisk - så neste gang han skal ha konsert i Norge tror jeg at jeg skal gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fyren er veldig fasinerende!

Musikken er bare fantastisk - så neste gang han skal ha konsert i Norge tror jeg at jeg skal gå!

Hvis man får biletter da, sist ble de utsolgt på under en time :-( jeg fikk ikke :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

...og hva hadde den linken med Robbie å gjøre?? :o

hehe ikke noe i dag tydeligvis :D i går sto det om programmet der... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg så selvsagt programmet, og digger Robbie. Men tenkte litt at et slikt "åpenhjertig" intervju er ganske lurt planlagt fra hans/PR folkene hans side, siden han på den måten kan styre hva slags informasjon om ham som media får tilgang til.

Programmet inneholdt ikke akkurat noe som fikk meg til å slå opp øynene i forfjamselse eller undring, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes ikke Robbie Williams er "all that". Som eneste jente i verden, tydeligvis. :ler:

Han har ikke kontroll, og det er ikke tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke Robbie Williams er "all that". Som eneste jente i verden, tydeligvis. :ler:

Han har ikke kontroll, og det er ikke tiltrekkende.

Vel, da er vi to!

Syns aboslutt han har mange bra sanger, og joda - han er fin å se på. Men da gangene jeg har sett ham i samtale (Skavlan osv) har jeg mistet ALL facinasjon jeg måtte ha for fyren. På meg virker han bare bråkete, dum, ukontrollert og slitsom. Som en forvokst (og alt for rik/kjekk) guttunge med atferdsproblemer. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg så selvsagt programmet, og digger Robbie. Men tenkte litt at et slikt "åpenhjertig" intervju er ganske lurt planlagt fra hans/PR folkene hans side, siden han på den måten kan styre hva slags informasjon om ham som media får tilgang til.

NRK ville ikke sende dokumentaren etter at de hadde undersøkt litt. Robbie Williams sitter på alle rettigheter selv, og så var det ett eller annet med han fyren som intervjuet også. Skal prøve å finne artikkelen det stod i.

NRK tolket altså denne som ren promo-dokumentar for RW, og ville derfor ikke sende den. TV2s kommentar til dette var at de ikke oppfattet den rent umiddelbart som en promo-film, men at de ville opplyse i rulleteksten hvem som eier rettighetene.

RW og pr-folka rundt han vet å bruke media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druscilla skrev:

NRK ville ikke sende dokumentaren etter at de hadde undersøkt litt. Robbie Williams sitter på alle rettigheter selv, og så var det ett eller annet med han fyren som intervjuet også. Skal prøve å finne artikkelen det stod i.

Det var han som skrev Robbie-biografien tidligere iår, journalisten, Chris Heat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...