Gå til innhold

Sjalu date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en fyr over 6 ganger. Liker han og sånn, men har ikke tatt "praten". Men jeg dater ingen andre og han ikke. Idag, uten at det var særlig gjennomtenkt satte jeg at jeg var singel slik at det vises i fb profilen. Han ble dødelig sur og fornærma og mente det måtte bety jeg vil date andre... var det dumt av meg? Mente det selvfølgelig ikke sånn! 

Anonymkode: 5cecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes han overreagerte.

Anonymkode: 07b8e...ef3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor ikke på samme plass, så datene blir når det passer.. Kjenner han enda litt for lite til å ville bli kjærester med han, traff han jo i februar... men dumt han reagerte sånn, liker han jo. 

Anonymkode: 5cecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes da ikke dette var å være spesielt sjalu... Du sender da ganske tydelige signaler på at du ikke vil ha han i hvert fall, selv om du kanskje ikke mente det sånn. 

Dumt trekk av deg, men du får ta en prat og beklage og legge deg flat. Hvis det er sånn at du ønsker å fortsette å date han, da.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvordan det går ann å sette singel-statusen synlig uten å tenke over det, når du dater en fyr! ?

Er enig med daten om at du sender et uheldig signal...

Anonymkode: 4415a...82e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart at du ikke tenkte mer over det så lenge du har datet en fyr en del ganger. Skjønner at han reagerte.

Anonymkode: 02d5e...830

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på at den stod som singel hele tiden og at du bevisst endrer den til den. Jeg forstår han reagerer når du går til å sette statusen offentlig etter å vært ute med han 6 ganger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fireflies skrev:

Det er forskjell på at den stod som singel hele tiden og at du bevisst endrer den til den. Jeg forstår han reagerer når du går til å sette statusen offentlig etter å vært ute med han 6 ganger.

Muligens et dumt trekk av meg ja. Men nå er jeg jo fortsatt singel da, til jeg ikke er det! Men har sagt unnskyld og fjernet det. 

Anonymkode: 5cecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Muligens et dumt trekk av meg ja. Men nå er jeg jo fortsatt singel da, til jeg ikke er det! Men har sagt unnskyld og fjernet det. 

Anonymkode: 5cecb...f37

Ja, og når du endret statusen så ga du et klart signal på du ville være singel. Hadde den stått som singel hele tiden så hadde det vært noe annet. Men når du dater noen og så går du å endrer statusen, så er det en vesentlig forskjell.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fireflies skrev:

Ja, og når du endret statusen så ga du et klart signal på du ville være singel. Hadde den stått som singel hele tiden så hadde det vært noe annet. Men når du dater noen og så går du å endrer statusen, så er det en vesentlig forskjell.

At jeg var singel sto der hele tiden. Men så kan man endre hva som skal stå på forsiden av profilen. Jeg huket av masse, inkl singel statusen uten å tenke nevneverdig over det. 

Anonymkode: 5cecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At jeg var singel sto der hele tiden. Men så kan man endre hva som skal stå på forsiden av profilen. Jeg huket av masse, inkl singel statusen uten å tenke nevneverdig over det. 

Anonymkode: 5cecb...f37

Og jeg forstår at daten din reagerte på nettopp det, at du valgte å sette det synlig. For å komme til det første spørsmålet ditt; ja, det var dumt av deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at han er sjalu har jeg jo skjønt. Etter 1 date med han og noen dager etterpå var jeg ute på byen med en venninne så skrev han: "Ikke noen mannfolk da"😊

Anonymkode: 5cecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr over 6 ganger. Liker han og sånn, men har ikke tatt "praten". Men jeg dater ingen andre og han ikke. Idag, uten at det var særlig gjennomtenkt satte jeg at jeg var singel slik at det vises i fb profilen. Han ble dødelig sur og fornærma og mente det måtte bety jeg vil date andre... var det dumt av meg? Mente det selvfølgelig ikke sånn! 

Anonymkode: 5cecb...f37

Kanskje ikke helt gjennomtenkt, MEN tillit bør være et grunnlag i starten. Han burde ha akseptert forklaringen din.

Anonymkode: 95480...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men at han er sjalu har jeg jo skjønt. Etter 1 date med han og noen dager etterpå var jeg ute på byen med en venninne så skrev han: "Ikke noen mannfolk da"😊

Anonymkode: 5cecb...f37

Det er å være litt usikker, som er helt normalt i begynnelsen av dating. Hvis det er eneste gangen han har vært "sjalu", så er han helt normal etter mitt syn. 

Anonymkode: 36e6d...687

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men at han er sjalu har jeg jo skjønt. Etter 1 date med han og noen dager etterpå var jeg ute på byen med en venninne så skrev han: "Ikke noen mannfolk da"😊

Anonymkode: 5cecb...f37

Mente han da at du ikke skulle flørte med noen eller at du ikke kunne ta med mannlige venner?

Anonymkode: 07b8e...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente han da at du ikke skulle flørte med noen eller at du ikke kunne ta med mannlige venner?

Anonymkode: 07b8e...ef3

Antageligvis flørting. 

Anonymkode: 5cecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...