Gå til innhold

Kan jeg være gravid????

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei folken! Noen som har erfaring med graviditet? Jeg hadde ubeskyttet sex for 5 dager siden, dagen etter merket jeg at brystene mine er stein hardte, ømme og får vondt når jeg tar på puppene. Har menssmeter/ muringer som kommer og går når jeg sitter eller ligger, merker ikke noe noe jeg går. Siden igår har jeg fått så stor mat lyst at jeg spiser alt mulig jeg ser. Er ikke kvalm, men de siste 3-4 nettene har keg sovet veldig dårlig, altså ikke pgå muringer eller smerter, vet ikke hvorfor. Syns det virker så rart da jeg aldri før hatt liggende smerter eller muringer før mens. Skal ha mens 4-5 april. Tok gravidatest på fredag og lørdag det var negativ:( så jeg lurer på om noen av dere har opplevd før mensen? eller blitt gravide 8-9 dager før mens? og om jeg ikke får mensen 4-5 april, når burde jeg ta igjen atest? Har jo lyst på unge, så håper virkelig jeg er gravid.

Håper noen kan dele sin erfaring med meg:)))

Anonymkode: e9d5b...6d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vent litt å. Spåkula står på kjøkkenet..

Herlighet, hva får deg til å tro at vi kan vite noe sikkert? 

Anonymkode: 479cf...24e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt sex? Ja, da kan du være gravid. 

Mer enn det kan vi ikke svare på.

Anonymkode: baeea...cd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonym jeg spør bare om noen har hatt menssmerter/muringer eller blitt gravide kunn noen få dager før mens..?? vet jo ingen ingen kan vite sikker. Ville bare høre andres erfaringer. Da gravidatesten var negativt 2 ganger:( 

Skrevet

Ja, men du ville ikke merket det nå, så mest sannsynlig er du bare overhysterisk. Bruk kondom!

AnonymBruker
Skrevet

Hei!  ja,anonym cd7 har hatt ubeskyttet sex. Har prøvd p lese på google men leser mye rart, noene sier det er umulig å bli gravid redd før mensen, andre sier man kan bli. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verde har man ubeskyttet sex når man er redd for å bli gravid!?:klo:

Anonymkode: fb1a8...a95

AnonymBruker
Skrevet

Okei..

1. Drit i alle disse symptomene og ta deg sammen. Det er bare innbilning å ha et hav av symptomer 5 dager etter samleie. Du produserer knapt et enste ekstra hormon enda hvis hadde vært gravid.

2. Graviditetstester tar du ca 14 dager etter at du mistenker graviditet, pga ubeskyttet samleie. De du har tatt er bare tull og helt ugyldig. Du må vente minst en uke til, helst 9 dager til, før du kan ta en test som er gyldig i noen grad.

3. Hvis du vanligvis har regelmessig syklus, og forventer mens 4-5 april, har du hatt sex bare 7-8 dager før ny mens, da var antagelig egget dødt for lengst og du i den sterile delen av syklusen din (luthealfasen).

Alt ialt: jeg tror ikke du er gravid. Jeg tørr nesten vedde på det. Så sikker er jeg. 

Anonymkode: 370b6...f9e

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonym jeg spør bare om noen har hatt menssmerter/muringer eller blitt gravide kunn noen få dager før mens..?? vet jo ingen ingen kan vite sikker. Ville bare høre andres erfaringer. Da gravidatesten var negativt 2 ganger:( 

Ta nå en test daaaaaaaaaa!

Anonymkode: 95a84...7ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...