Gå til innhold

Voldelige tendenser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en bra fyr. Vi har god kjemi, og jeg føler at vi kan snakke om det meste! Han er snill, åpen og morsom.

Men.. Her om dagen fortalte han meg at han en gang på byen hadde kommet i krangel/diskusjon med en dørvakt, hvorpå han hadde dyttet dørvakten, slik at han havnet i håndjern.. 

Jeg er veldig imot vold, og alkohol er selvsagt ingen unnskyldning. Seff kan han ha forandret seg etter dette, da jeg tror ikke det har skjedd noe annet etterpå. Men jeg blir likevel skeptisk, jeg.. Jeg synes det er veldig negativt dersom han har voldelige tendenser.. Bør jeg kutte han ut, eller gi han en sjanse?

Noen som har noen råd? :) 

Anonymkode: 30973...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da forskjell på et knuff og å dra til noen? 

Anonymkode: c0918...833

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da forskjell på et knuff og å dra til noen? 

Anonymkode: c0918...833

Jo, det er helt sant :)  Kanskje bare jeg som overtenker.

Anonymkode: 30973...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et godt tegn at han har fortalt deg om det, så sant han ikke la det frem som skryt.

Anonymkode: d3ac0...f55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et godt tegn at han har fortalt deg om det, så sant han ikke la det frem som skryt.

Anonymkode: d3ac0...f55

Mm. Neida, følte ikke at han gjorde det akkurat :) 

Anonymkode: 30973...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er stor forskjell på at to menn sloss på byen og at en fyr sloss med dama si.

Dette kan være 2 helt forskellige type menn, med helt forskjellige holdninger. 

Anonymkode: 19c53...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har fortalt deg det, og det er en engangshendelse. Hadde nok ikke tenkt mer over det. Samboeren min fortalte at han hadde sitti i fengsel første daten vår. Brukte litt tid for å finne ut om jeg skulle gå videre, men siden han fortalte det på eget initiativ så tidlig tok jeg sjansen. Sykt glad for det i dag, han er den beste mannen jeg noen gang har møtt. Og helt lovlydig i dag selvfølgelig (jeg jobber innen sikkerhet og kunne ikke blitt innblanda i noe kriminelt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...