Gå til innhold

Klemte fingeren i bildøra

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! For noen dager siden klemte jeg pekefingeren i bildøra. Det traff ved siden av og nederst på neglen så det blødde mye.

Det er snart en uke siden, og jeg har nesten ingen følelse i fingertuppen. Neglen er smålig blå/svart i hjørnet på neglen der det traff og jeg har et sår ved siden av der det ser ut som døra dro med seg hud. Det gjør ikke vondt, men kjennes helt rart ut hvis jeg kommer borti noe med neglen.

Kommer neglen til å ramle av? Vil det ta lang tid før følelsen er tilbake som normalt?  Burde jeg fortsette å ha plaster på det?

Anonymkode: 029d9...4f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! For noen dager siden klemte jeg pekefingeren i bildøra. Det traff ved siden av og nederst på neglen så det blødde mye.

Det er snart en uke siden, og jeg har nesten ingen følelse i fingertuppen. Neglen er smålig blå/svart i hjørnet på neglen der det traff og jeg har et sår ved siden av der det ser ut som døra dro med seg hud. Det gjør ikke vondt, men kjennes helt rart ut hvis jeg kommer borti noe med neglen.

Kommer neglen til å ramle av? Vil det ta lang tid før følelsen er tilbake som normalt?  Burde jeg fortsette å ha plaster på det?

Anonymkode: 029d9...4f2

Du burde oppsøke lege snarest!

Anonymkode: cdf04...c69

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor har du ikke gått til lege for flere dager siden? 

Anonymkode: 0343c...793

AnonymBruker
Skrevet

Du skulle gått til lege med en gang. Kan være at neglen faller av ja, lite å gjøre med det annet en å håpe på at den vokser ut igjen å at du ikke har nerveskader 

Anonymkode: 60a85...d47

AnonymBruker
Skrevet

Det blåsvarte er blodansamling som kommer til å gå vekk av seg selv, neglen faller nok ikke av. 

Men du burde kanskje få deg en stivkrampesprøyte om det er mer enn 10 år siden sist. Oppsøk lege i alle tilfeller.

Anonymkode: df949...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...