Gå til innhold

Prison Break: Sequel

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Det 9,7 ut av 10 på imdb så nei er ikke slaktet :) Synes episoden var utrolig bra :) Så om man likte serien så er dette verdt å se på :)

Er ikke mye å feste lit til på nåværende tidspunkt, da sier nok 50 % på rottentomatoes mer :)

https://www.rottentomatoes.com/tv/prison_break/s05/

Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

Er ikke mye å feste lit til på nåværende tidspunkt, da sier nok 50 % på rottentomatoes mer :)

https://www.rottentomatoes.com/tv/prison_break/s05/

Lol de rater alt dårlig nesten 😜 Det er bedre å se selv og gi seg opp sin egen mening, har selv likt filmer som har fått total slakt så hva noen misliker kan en annen like :)

Skrevet

Jeg gleder meg som bare det!  Ble helt utsatt i sesong 4 - men er veldig lei meg at William Fichtner er ikke med! :(

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Lol de rater alt dårlig nesten 😜 Det er bedre å se selv og gi seg opp sin egen mening, har selv likt filmer som har fått total slakt så hva noen misliker kan en annen like :)

Rottentomatoes rater ingenting :)

De baserer rating på anmeldere. En rating på 50 % betyr at halvparten av anmelderne har gitt en klar og tydelig negativ vurdering. Det er på ingen måte slik at anmeldere gir dårlige anmeldelser til absolutt alt :)

Gjest Winza
Skrevet
12 minutter siden, JackIost skrev:

Rottentomatoes rater ingenting :)

De baserer rating på anmeldere. En rating på 50 % betyr at halvparten av anmelderne har gitt en klar og tydelig negativ vurdering. Det er på ingen måte slik at anmeldere gir dårlige anmeldelser til absolutt alt :)

Vel det betyr ikke at det er dårlig, alle har forskjellig mening

AnonymBruker
Skrevet

Har sett første episode nå, så langt virker det lovende! Hadde ikke alt for store forventninger da, iom at jeg synes serien tapte seg i 4 sesong. Skal ikke skrive noe om episoden siden den enda ikke har gått på tv :) 

Anonymkode: 594d7...58f

Skrevet

Noen som vet når neste episode kommer ut i USA og hvor det kan streames fra?

Skrevet

Glem Det! Jeg fant ut av datoen. Men hvis noen vet om noen gode streaming sider så er det bare å si fra :nigo:

Gjest Winza
Skrevet
34 minutter siden, Fame skrev:

Glem Det! Jeg fant ut av datoen. Men hvis noen vet om noen gode streaming sider så er det bare å si fra :nigo:

Klarer du ikke vente til neste torsdag? :P

Skrevet
På 4.4.2017 den 1.34, NordicViking skrev:

Satt ikke han [Bagwell] inne på livstid for mord? Må ha blitt benådet da. Vi får vel en forklaring i første episode vil jeg tro.  

Fikk vel en forklaring på hvorfor han slapp ut. Noen "høyt oppe" trakk i tråder og fikk ham ut på grunn av 'god oppførsel'. Interessant å se at personen som donerte penger til operasjonen ble nevnt som 'Outis' - samme navn som Michael bruker i fengselet. 

Skrevet
På 5.4.2017 den 1.19, NordicViking skrev:

Skal bli interessant å høre hva som skjedde. Var det en helt annen persons kropp som ble gravlagt, og var denne kroppen så ille tilredt at man ikke kunne kjenne personen igjen? Og hvorfor ble dette gjort? Og hvem sto bak? Og..... nei, nå blir jeg helt revet med. Gleder meg til første episode!  :popcorn:  :tommelopp:

Noen svar fikk vi ("liket" i graven), og nye spørsmål dukker opp. Noen vil ikke at sannheten skal komme ut, og forsøker å slette alle spor - men hvem? Noen sender et bilde til Bagwell, får ham ut av fengsel og donerer penger til en operasjon - men hvem? Jeg synes det var en interessant start, og vil utvilsomt følge med videre.

“Freedom has a price. I died seven years ago. Left behind a brother, a wife, a son. But the dead talk, if you listen. They’re there with you, reaching out, trying to tell you something. Because not all deaths are the same. Some are real. Some are a story. The question is, do you believe the story? Was the man who died who you thought he was? The dead talk, if you listen.”

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk at så mange av de gamle karakterene er i denne serien. Jeg hadde ikke helt sett poenget dersom det i hovedsak hadde vært nye hovedkarakterer. 

Jeg skulle ønske at William Fichtner var med også da. 

Anonymkode: eecef...55e

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Klarer du ikke vente til neste torsdag? :P

Hadde ikke tenkt til det, nei

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett første episode nå, så langt virker det lovende! Hadde ikke alt for store forventninger da, iom at jeg synes serien tapte seg i 4 sesong. Skal ikke skrive noe om episoden siden den enda ikke har gått på tv :) 

Anonymkode: 594d7...58f

Hvordan rangerer du den i forhold til originalserien? Den første sesongen var veldig bra, men alt tidlig i sesong 2 begynte det å bli tydelig at de ikke akkurat var forberedt på at de skulle få flere sesonger, bare tullball :)

AnonymBruker
Skrevet

Ble skuffet over Lincoln, trodde virkelig at han hadde skjerpet seg!

Veldig moro å se alle sammen igjen. Gleder meg til resten av episodene. Tror Outis er en organisasjon ala "The firm".

Anonymkode: af9fe...4d6

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Fame skrev:

Hadde ikke tenkt til det, nei

Er vel på tirsdager i USA og på onsdager så kan du se på Viaplay :)

Anonymkode: 61dea...9ef

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Mon tro om det kommer en Prison Break: Prequel :P

Skrevet
14 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Mon tro om det kommer en Prison Break: Prequel :P

Vi får se.  :)

Det ryktes at det kan bli en sesong 6, og flere av skuespillerne har hintet at de kan være interessert. Det hele avhenger av om man har en god historie. 

Gjest Winza
Skrevet
6 timer siden, NordicViking skrev:

Det ryktes at det kan bli en sesong 6, og flere av skuespillerne har hintet at de kan være interessert. Det hele avhenger av om man har en god historie. 

Skulle ønske Brad var i live, det var en genial karakter :)

Skrevet
9 timer siden, NordicViking skrev:

Si ikke det, de har ikke hatt en god historie siden de første 13 episodene av sesong 1, likevel har de nå altså på 5. sesongen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...