EvaLena Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Mamma'n min har sagt hun vil spandere en tur på søsteren min og meg. Det er snakk om 1 uke etter skolen har startet etter sommerferien. (AUG- OKT) Vi ønsker ikke shopping som London, NY ol. Ssmtidig vil vi helst ikke bruke for mange timer med flyreise siden det er snakk om bare 1 uke. Jeg skal bestille hele turen, men trenger tips. Vi vil ha sol og varme. Jeg lurer litt på Mallorca eller ett sted i Hellas. Har dere noen tips?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Gran Canaria eller Kreta 😊 Anonymkode: 1d5e5...d12
Gjest Linaria Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Man kan gjøre andre ting i London og NY enn shopping? Uansett høres strandferie fint ut for dere. En middelhavsøy eller noe sånt. Kanskje Malta? Eller en spansk eller gresk øy?
Leo Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Støtter forslaget om Malta! Eller naboøya Gozo som også er en del av landet Malta. Ikke typisk "syden" med lange sandstrender etc., men utmerkede muligheter for sol og bad. Mye å se på og lett å komme seg rundt med buss. Alle snakker dessuten engelsk. Velger dere å bo i Sliema eller St. Julians er det enkelt å ta seg en tur ut for å shoppe eller spise alene hvis en uke hvor man er sammen absolutt hele tiden kan bli litt "svett" Kan være forferdelig varmt i august og begynnelsen av september, men litt senere er det perfekt klima.
tirben Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Jeg synes det er veldig bra på Hvar i Kroatia! Ellers er jeg også glad i Liguriakysten i Italia.
Cata Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Støtter også forslaget om Malta, så fremt man ikke "må" ha sandstrender. Spennende historie, mye å se, enkelt å ta seg fram med busser. De aller fleste snakker godt engelsk. Dersom man bor i nærheten av Valetta så anbefales en av båtturene opp til Gozo. Fantastisk tur når været er fint.
EvaLena Skrevet 2. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2017 Malta og Kroatia er steder som frister, men ingen av oss har vært de stedene tidligere. Gran Canaria utgår da vi har vært på de øyene allerede. Kom gjerne med flere tips 😊
Gjest Birti Skrevet 3. april 2017 #9 Skrevet 3. april 2017 Rovinj i Kroatia er en av de koseligste plassene jeg har vært på. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #10 Skrevet 3. april 2017 Skiathos i Hellas! Anonymkode: 3ae09...e89 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #11 Skrevet 4. april 2017 På 02.04.2017 den 14.04, Linaria skrev: Man kan gjøre andre ting i London og NY enn shopping? Uansett høres strandferie fint ut for dere. En middelhavsøy eller noe sånt. Kanskje Malta? Eller en spansk eller gresk øy? Selvsagt kan man gjøre annet i London og NY enn shopping, men om man ikke skjønner det er nok HarrySyden et fint alternativ. Anonymkode: 98b44...318 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå