Gå til innhold

Hvor ille er det? (Bilde)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Folk sier at jeg er for tynn, vet at jeg har problemer med mat. Er diagnotisert med anoreksi. Men synes ikke jeg er sååå tynn

hva synes du?

Anonymkode: 2deb2...c9b

Endret av Edie
Ryddet for bilde. Edie, mod.
Videoannonse
Annonse
Gjest Froning
Skrevet

Hvis du vil ha et ærlig svar skal du få det:

Ja. Jeg syntes du er altfor tynn. Hvis forholdet ditt til mat gjør at du skader kroppen din burde du få hjelp med problemet ditt. Lykke til :) 

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Stakkars vakre, flotte, fine deg. Vær så snill og søk hjelp. Du er så mager, og det er hjerteskjærende å se på samtidig som jeg vet at jeg ikke kan - og langt mindre er i stand til å - hjelpe deg. Ta vare på deg selv :klem: 

Skrevet

Jeg liker tynne/slanke menn, men du kjære, er mager.

For din egen helses skyld, kom deg til legen så dere kan få igang et tiltak.

*stor klem*  :kghjerte:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er svært tynn, undervektig. Håper du får god hjelp fra helsevesenet sånn st du kan få et godt forhold til din egen kropp og den næringen som kroppen din trenger. Du er ung og har hele livet foran deg, og da trenger du st kroppen spiller på lag. Både kroppen og ikke minst hjernen din trenger energi (næring). 

Anonymkode: 32035...c1d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så flott du er, men samtidig altfor altfor tynn. Vær så snill å oppsøk hjelp!

Anonymkode: af701...604

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok for tynn rett og slett, litt rart at mann ikke kan se det selv, men om du sammenligner deg med andre som ikke har spiseproblemer så kan du kanskje se at u er mye tynnere enn dem?

Anonymkode: 4a339...3bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du et ALTFOR tynn kjære Ts!

Kan du love med hånden på hjertet at di søker hjelp og går helhjertet inn for å bli sunn og sterk igjen?  -:)

Anonymkode: d1326...d3e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du et veldig mager, har aldri sett enn mann/gutt som et så tynn før. Du ser veldig syk ut, jeg synes du ser ut som en fange fra en konsentrasjonsleir under krigen. Uff, vær så snill å søk hjelp.

Anonymkode: 8a69c...10c

• Liker 5
Skrevet

Kjære TS, vær så snill å søk hjelp. Du er altfor tynn, eller som noen andre her sier, mager. Håper inderlig du får den hjelpen du trenger. Masse lykke til ☺️ Klem ❣️ 

• Liker 4
Skrevet

Kjære trådstarter, jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Du kan også ta kontakt med  Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå.

Lykke til,

Edie, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...