AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Hvor mange porsjoner bruker dere pr døgn? (Evt hvilket merke bruker dere) Har dere økt inntaket gjennom årene, eller ligger inntaket på det samme som da dere startet? Hva med styrken (nikotininnholdet) på snusen? Bruker dere i dag en snus med høyere nikotininnhold enn de første årene? Hvor lang tid brukes en porsjon før den blir kastet? Anonymkode: c976f...0c1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 14 poser om dagen, Nick and johnny crushed ice white, har økt inntaket fra jeg begynte utover årene ja, ekstra sterk, ja... når du snuser samme merket over lengre tid blir den svak så da må du hakket opp. Bruker snusen til den har rent fra seg... men det er det kun få som gjør, sirka en time. Anonymkode: 874aa...b95 1
skogsvandreren Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Ca 15, to eller tre samtidig. Ja sterkere og sterkere snus. Til de begynner å renne noe inn i helvete da spøtter jeg de ut 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Snuser hvit snus. Mellom 7 og 10 om dagen kanskje? Har en porsjon inne i hvert fall en time, til virkningen er gått ut. Da blir det en ny en, så snuser sammenhengende så og si hele dagen (mye fordi jeg fortsatt snuser selv om "virkningen" er gått ut). Har faktisk gått ned i styrke når jeg gikk over til hvit snus, og det er helt greit. Savner ikke skruf slim fresh white eller styrken. Anonymkode: bd853...2b3 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snuser hvit snus. Mellom 7 og 10 om dagen kanskje? Har en porsjon inne i hvert fall en time, til virkningen er gått ut. Da blir det en ny en, så snuser sammenhengende så og si hele dagen (mye fordi jeg fortsatt snuser selv om "virkningen" er gått ut). Har faktisk gått ned i styrke når jeg gikk over til hvit snus, og det er helt greit. Savner ikke skruf slim fresh white eller styrken. Anonymkode: bd853...2b3 Hva er hvit snus? Anonymkode: 4fb96...d25 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er hvit snus? Anonymkode: 4fb96...d25 Det sies at den er renere. Epok er et av merkene med hvit snus. Anonymkode: c976f...0c1 1
Walterwhite Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 General porsjon hvit. Snuser vel 6-7 om dagen, men kan fort bli det dobbelte hvis jeg er hos noen og prater/ler mye. Da bytter jeg ofte. Eller er den vel i et par timer. Samme styrke som når jeg begynte men snuser mer ettersom at jeg røyket også før. 1
GratefulOctopus Skrevet 2. april 2017 #8 Skrevet 2. april 2017 Bruker General G3 (2,0% nikotin). Et sted mellom 10 og 20 om dagen, det varierer litt. Fra jeg begynte å snuse har jeg økt styrken gradvis. I en periode hvor jeg hadde veldig lite penger, var jeg nede i tre(!) porsjoner daglig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 På 4/2/2017 den 1.24, AnonymBruker skrev: Det sies at den er renere. Epok er et av merkene med hvit snus. Anonymkode: c976f...0c1 Jepp. Tobakken er vasket hvit, hvor en del av avfallsstoffene og tungmetallene er fjernet i prosessen. Hvit snus misfarger ikke tennene. Vet ikke om noen andre merker enn Epok (i Norge). Anonymkode: bd853...2b3 1
boblevann Skrevet 5. april 2017 #10 Skrevet 5. april 2017 Bruker en boks til dagen, fort to hvis jeg er på fest. Inntaket har økt dramatisk, selv om jeg har gått mye opp i styrke etter jeg startet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå